زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در جهان ۱۷ دی

  • کد خبر: ۵۵۰۵۲
  • ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
آخرین آمار کرونا در جهان ۱۷ دی
در حال حاضر (چهارشنبه ۱۷ دی ۹۹) آمریکا با بیش از ۲۱ میلیون و ۵۷۸ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشور‌های هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۸۶ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۲۲۶ نفر در جهان به ویروس کرونا  کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد،  یک میلیون و ۸۷۶ هزار و ۲۴۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۱ میلیون و ۵۶۴ زار و ۲۵۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۲۵ هزار و ۵۵۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۱ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۶۰۶ نفر رسیده است؛  تاکنون ۳۶۵ هزار و ۶۲۰ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۷ هزار و ۹۰۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۳۷۵ هزار و ۴۷۸ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۰ هزار و ۱۵۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۷ هزار و ۴۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۹۷ هزار و ۷۷۷ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ترکیه و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۸۴، ۲ میلیون و ۷۷۴ هزار و ۴۷۹، ۲ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۲۳۹، ۲ میلیون و ۲۷۰ هزار و ۱۰۱ و ۲ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۱۹ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های اسپانیا با یک میلیون و ۹۸۲ هزار و ۵۴۴ مبتلا و آلمان نیز با یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۶۵ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۲ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۲۱۶، ۹ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۲۷۲ و ۶ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۴۰۷ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 

کرونا , آمریکا ,


اینجا بخوانید: آمار کرونا در ایران ۱۷ دی | فوت ۸۲ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->