شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس!
سرخط خبرها

برترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

  • کد خبر: ۵۵۴۴۲
  • ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
برترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال
نقش اصلی در پیروزی جدال بزرگ هفته نوزدهم والیبال محمد غیاثی سرمربی شهداب برای تیمش مقابل ارومیه ای‌ها رقم زد و با تعویض‌های به موقع گره بازی را برای یزدی‌ها باز کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در مهمترین بازی هفته نوزدهم شهداب از شکست پیروزی ساخت و در شرایطی که شهردادی ارومیه دو ست اول را برده بود در سه ست بعدی مغلوب بازیگردانی عالی مهدی مهدوی و حملات میکاییل تاجر شد. بابک امیری را باید تعویض طلایی کادر فنی شهداب دانست که در حساس‌ترین پوئن‌های ست پنجم معرکه بود و با جنگندگی و بی باکی توپ‌های جانانه‌ای زد. نبرد دو پاسور باتجربه را هم علی بهبودی برد و در آستانه ۴۲ سالگی نشان داد هنوز هم آماده و سروحال است. فولاد سیرجان ۳ بر یک پیکانی‌ها را شکست داد. در دیگر دیدار‌ها هم لبنیات هراز آمل، شهرداری قزوین، شهرداری گنبد و سپاهان اصفهان به پیروزی رسیدند.
 
‌ترین‌های هفته نوزدهم
پاسور:علیرضا بهبودی (سیرجان)
سرعتی زن: محمد کاظم غفاری (هراز)
قدرتی زن: صابر جواهری (سپاهان)
قطر پاسور: میکاییل تاجر (شهداب)
لیبرو: ناصر رحیمی پناه (شهداب)
تیم هفته: شهداب یزد
مربی هفته: محمد غیاثی (شهدلب)
بازیکن هفته: میکاییل تاجر
چهره هفته: بابک امیری (شهداب)
امتیاز آور هفته: پوریا یلی ۳۱ امتیاز
داور اول هفته: مرتضی اکرمی داور دوم: وحید پور کاشیان، محمد رضا کاویانی
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->