کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور بازدید سرزده شهرآرا از مراکز تجاری قدیمی مشهد که خطر حریق و حادثه در کمین آنهاست
سرخط خبرها

پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی

  • کد خبر: ۵۵۸۸
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
پیام شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی
پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با بدنه‌ای فرهنگی همواره حامی آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان شهر بوده و در همین راستا اقدامات مختلفی را در راستای اعتلای تعلیم و تربیت این خطه انجام داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای اسلامی شهر مشهد طی پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن آغاز سال تحصیلی به خانواده بزرگ فرهنگیان یادآورشد: نخستین ماه پاییز همیشه یادآور خاطرات خوش درس و مدرسه و کلاس‌های پرشور و حرارتی است که بستر تعلیم و تربیت هزاران انسان است. پاییز مهر، بهار آموزش و پرورش دانش آموزان برای آینده‌ای شکوفا و درخشان است و فصلی نو در ساختن ایران اسلامی به شمار می‌رود.
معلمان با آغاز این ماه دوباره شمع وجودی خود را برای یک سال تحصیلی جدید روشن می‌کنند تا از دریای دانایی خود، کام تشنه دانش آموزان این سرزمین را سیراب کرده و جانی دوباره به ضمیر دانش طلب نوجوانان و جوانان این مرز و بوم ببخشند.
تعلیم و تربیت در خطه خراسان نیز تاریخی به قدمت قرون متمادی دارد و همواره این سرزمین محلی برای درس‌آموزی بسیاری از بزرگان و نام آوران اعصار مختلف بوده است. موضوعی که در تاریخ معاصر ایران نیز به وفور به چشم می‌آید و این نقطه از جغرافیای عالم را از حیث دانش و علم متمایز می‌سازد. رشد و نمو بزرگان و اندیشمندانی، چون مقام معظم رهبری، استاد شهید مطهری، دکتر علی شریعتی، ملک الشعرای بهار و... در شهر مشهد و پرورش نسلی اندیشمند از این فرزانگان حکایت از روح والای تعلیم و تربیت در این شهر دارد و جایگاه بی بدیل آن را در ترویج فرهنگ علم آموزی نشان می‌دهد.
تحقق سهم آموزش و پرورش شهر مشهد که از شورای سوم روی زمین مانده بود، در دوره پنجم شورای اسلامی شهر مشهد عملیاتی شد و از ابتدای مهر ۹۷ تاکنون رقمی حدود ۵ میلیارد تومان از این محل به سرانه اعتباری مدارس این شهر اختصاص یافته است. این موضوع از نگاه فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در پنجمین دوره خود حکایت دارد و قطعا رویه حمایتی پارلمان شهری از نظام آموزش و پرورش این خطه ادامه خواهد داشت. همچنین همراهی و کمک به آموزش و پرورش در طرح استقبال از مهر حسینی در قالب بازسازی، آسفالت و خدمات موردنیاز به ۳۵۰ مدرسه به ویژه مراکز آموزشی مناطق کم برخوردار و پیرامونی با تامین اعتبار معادل ۲.۵ میلیارد تومان همچنین اختصاص اعتبار ۶ میلیارد تومان برای طرح شهر بدون بی سواد و یک میلیارد تومان برای سال ۹۷ و پیش بینی ۱.۵ میلیارد تومان در سال ۹۸ برای سرویس دانش آموزان استثنائی از جمله حمایت‌های شورای اسلامی شهر مشهد بوده است.
شورای اسلامی شهر مشهد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آرزوی سلامتی و بهروزی را برای تمامی اعضای خانواده بزرگ فرهنگیان شهر، استان و کشور دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->