آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل
سرخط خبرها

کودک‌آزار معروف دستگیر شد + جزئیات

  • کد خبر: ۵۶۸۴۷
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کودک‌آزار معروف دستگیر شد + جزئیات
فردی که اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فردی که اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

 

حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر این گفت: فردی که در یکی از شهرستان‌های استان اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

 

وی با بیان اینکه فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان کرده است، افزود: وی اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه انگیزه دقیق و واقعی فرد مذکور در دست بررسی است، تصریح کرد: پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و متهم بازداشت شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: پلیس با اینگونه اقدامات که باعث تشویش اذهان عمومی و ناراحتی مردم شریف می‌شود با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

 

منبع: جام جم


اینجا ببینید: انتشار تصاویر تلخ از یک کودک آزاری در اینستاگرام + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->