ادعای عضو هیئت‌رئیسه اتحادیه مشاوران املاک درباره انجام معاملات مسکن با بیت‌کوین! پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی
سرخط خبرها

زمان تحویل خودرو‌های ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اعلام شد + جزئیات

  • کد خبر: ۵۷۳۵۱
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
زمان تحویل خودرو‌های ۲۰۷ سقف شیشه‌ای اعلام شد + جزئیات
مدیرعامل ایران خودرو گفت: ۲ هزار دستگاه ۲۰۷ پانوراما تا عید تحویل مشتریان داده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه بازدید رئیس کل بانک مرکزی از گروه صنعتی ایران خودرو بیان کرد: بحث مربوط به جهش تولید در صنعت خودروسازی توسط وزارت صمت تنظیم گری شده است. یکی از ارکان اصلی این بسته، بحث تامین مالی بوده که با کمک رئیس بانک مرکزی و اعضای شورای پول و اعتبار حدود ۲ هفته گذشته مصوبه شورای پول و اعتبار ابلاغ شد و اکنون در مرحله اجرایی آن هستیم.

 

او ادامه داد: در بحث تامین مالی با حمایت‌هایی که انجام شده، ایران خودرو به عنوان اولین واحد صنعتی کشور توانست هزار میلیارد تومان از طریق اوراق گام را از طریق بانک صادرات تامین کند و عملیات تجاری سازی آن آغاز شده است، هزار میلیارد تومان دیگر هم از طریق بانک تجارت در دستور کار قرار دارد که اگر همین روال ادامه پیدا کند و قول‌های رئیس بانک مرکزی تحقق پیدا کند در نهضت ساخت داخل و حمایت مالی به زودی تحول خوبی را شاهد خواهیم بود.

 

مدیرعامل ایران خودرو تشریح کرد: این مراسم بحث مربوط به تحویل خودرو‌های ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک با سقف شیشه‌ای مطرح شد. بابت تاخیر در تحویل این خودرو‌ها از مردم پوزش می‌خواهم و امیدوارم با برنامه‌ای که تدوین شده تا بهمن ماه ۲ هزار دستگاه از این خودرو و در اسفند ماه ۲ هزار دستگاه دیگر تحویل مشتریان داده شود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: ۱۸۰۰ دستگاه دیگر از این خودرو در فروردین ماه تحویل مشتریان داده می‌شود و تعداد معوقات تا عید صفر خواهیم شد. کمی تاخیر به دلیل مسائل تحریمی بود که در تلاش هستیم به کمک مهندسان داخلی مشکلات را پشت سر بگذاریم.

منبع: اقتصادنیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->