نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

واکنش فکری به اعتراض وریا غفوری: خودش خواست تعویضش کنم!

  • کد خبر: ۵۷۹۵۹
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
واکنش فکری به اعتراض وریا غفوری: خودش خواست تعویضش کنم!
وریا غفوری درجریان بازی استقلال مقابل نساجی اعتراض زشتی به تعویض خود داشت، اما فکری در توجیه این رفتار مدعی شد خود وریا خواسته تعویض شود!

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، محمود فکری، سرمربی استقلال بعد از به دست آوردن پیروزی دشوار مقابل نساجی این جملات را به زبان آورد:« باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم زیرا بازی خیلی خوبی انجام دادند و با وجود بارندگی و لغزنده بودن زمین اما دوتیم توانستند فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند. نساجی طبق برنامه اش دنبال بازی بسته و ضربه زدن به ما از طریق ضدحمله بود. آن ها دنبال یک امتیاز بودند و می‌خواستند به این هدف برسند اما شکر که بچه ها با حوصله بازی کردند.»

سرمربی استقلال که به نظر می‌رسید از نتیجه به دست آمده راضی است درادامه صحبت‌هایش گفت:« بعضی دقایق بازی به خصوص نیمه دوم داشتیم عصبی می‌شدیم اما خودمان را کنترل کردیم. موقعیت‌های خوبی درنیمه اول و نیمه دوم به دست آوردیم اما در مجموع حق مان برد بود که به آن رسیدیم.»

فکری از گلی که در دقایق پایانی به ثمر رسید ابراز رضایت می‌کند:« گلی که زدیم ارزشمند بود وما از این بازی به سلامت عبور کردیم. امیدوارم روندمان را به همین منوال حفظ کنیم وصدرنشینی را نگه داریم.»

سرمربی استقلال درادامه صحبت‌های خود این جمله را به زبان آورد: «ما هر دو تاکتیک نساجی را پیش بینی کردیم. می‌دانستیم پرس از جلو انجام می‌دهند. برنامه تاکتیکی‌شان را می‌شناختیم. آن‌ها دنبال ضد حمله بودند. مخصوصا درنیمه اول که ۳ دفاعه شروع کردیم وتصمیم گرفتیم تاکتیک خودمان را تغییر دهیم و خوشبختانه به گل برسیم. موقعیت‌های زیادی نیمه دوم به وجود آوردیم.»
 
سرمربی استقلال درباره صحنه پنالتی هم حرف‌هایی دارد. او می‌گوید: «با پنالتی که به دست آوردیم می‌توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم. مهدی از این فرصت استفاده نکرد. درمجموع دراین شرایط سخت باید تصمیم بهتری برای این پنالتی می‌گرفت. اما خدا را شکر توانستیم به برد برسیم.» اعتراض وریا بعد از تعویض این ذهنیت را ایجاد کرد که شاید او از تصمیم سرمربی استقلال ناراحت است. فکری، اما پاسخ دیگری برای این ابهام دارد: «وریا یکسری از دقایق بازی عصبی بود. کمتر به او توپ رسیده است. سرهمین عصبی شد وبه هم ریخت. بعد از اینکه کارت گرفت به من گفت من را تعویض کن. موضوع تعویضش بیشتر به دلیل این است که توپ به او نرسیده است.» این پاسخ فکری نشان می‌دهد کاپیتان از تصمیم سرمربی خود دلخور نیست. البته این طور که آقای سرمربی می‌گوید. فکری، اما حرف‌هایش را درباره داوری به پایان می‌برد: «داوری هم درمجموع خوب بود. مشکل خاصی نداشتند وبازی را خوب کنترل کردند؛ و خوب سوت زدند.»
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->