سرخط خبرها

پیروزی نارسینا با درخشش هریس

  • کد خبر: ۵۸۴۶۸
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
پیروزی نارسینا با درخشش هریس
تیم بسکتبال بانوان نارسینا از سد سپهرداد در رقابت های لیگ برتر گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار‌های برگشت پلی‌آف سوپرلیگ بانوان، صبح امروز با دیدار نارسینا و سپهرداد در سالن آفتاب مجموعه ورزشی انرژی اتمی تهران آغاز شد.
شروع طوفانی نارسینا، با برتری ۳۱ بر ۸ شاگردان نداعسگرنیا در کوارتر اول آغاز شد. در کوارتر دوم هم درخشش هربس ادامه داشت و در برابر ۲۲ امتیاز نارسینا، زهراعباس نژاد فقط ۳ امتیاز برای سپهرداد گرفت.
هرچند شاگردان فرزانه جمامی در نیمه دوم بهتر کار کردند و به ترتیب ۱۱ و ۱۳ امتیاز از مدعی قهرمانی گرفتند، اما در پایان ۱۰۲ بر ۳۵ بازی را به نارسینا واگذار کردند تا این تیم هم پس از مهرام به جمع ۴ تیم پایانی راه پیدا کند.
شماری هریس در ۲۷ دقیقه و ۴۳ ثانیه با ۱۲ امتیاز و ۱۵ پاس گل دابل دابل کرد و با کارایی ۲۷ چهره برجسته میدان بود. الجئوما آجمبا نیز با ۱۹ امتیاز و ۱۵ ریباند دابل دابل کرد و با کارایی ۲۵ از چهره‌های موفق تیمش بود. انیس مرادی نیز با ۱۰ امتیاز و ۱۵ ریباند دیگر بازیکنی بود که دابل دابل کرد و او هم با کارایی ۲۵ نقش مهمی در برد تیمش داشت ضمن اینکه آیلر دهناد نیز با ۱۳ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۲۰ روز خوبی را پشت سر گذاشت.
در ترکیب سپهرداد، اما مریم شیرازی با ۱۴ امتیاز، ۹ ریباند و یک پاس گل، کارایی ۱۵ داشت و بهترین بازیکن تیمش بود زهرا عباس نژاد غیر از ۳ امتیازی که در کوارتر دوم همه دارایی سپهرداد محسوب می‌شد، هرگز امتیاز دیگری نگرفت و در دفاع پرفشار نارسینا اسیر شد. غیر از شیرازی، گیتی سهرابی و فاطمه بیداری هم در ترکیب سپهرداد، تنها بازیکنانی بودند که کارایی منفی نداشتند!
مرحله پلی‌آف سوپرلیگ بانوان امروز با برگزاری دیدار‌های پالایش نفت آبادان و نامی‌نو اصفهان، همچنین گروه بهمن تهران و شورا و شهرداری قزوین به پایان می‌رسد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->