بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها
سرخط خبرها

نمایش امیدوارکننده فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۵۸۵۳۱
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
نمایش امیدوارکننده فرش‌آرا در لیگ برتر فوتسال
فرش‌آرا در یک روز خوب، از سد سن‌ایچ ساوه گذشت؛ نمایش آن‌ها همه را به آینده این تیم خوش‌بین کرده است
حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ هفته نهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی فرش‌آرا برابر حریف خود و صدرنشینی این تیم مشهدی همراه شد. در هفته‌ای که مس‌سونگون به حکم قرعه، استراحت داشت، فرش‌آرا در مشهد با نتیجه ۵‌بر ۳ از سد سن‌ایچ ساوه گذشت تا با شکست یکی از مدعیان جدی صعود از این گروه، حریف مستقیم خود را از میدان رقابت خارج کند. شاگردان مرتضایی با این پیروزی خوب بیست‌امتیازی شدند وبا این که یک بازی از سن‌ایچ شانزده‌امتیازی و مس‌سونگون نوزده‌امتیازی بیشتر دارند، اما در فاصله ۳ هفته به پایان دور مقدماتی لیگ تقریبا صعود خود به مرحله پلی‌آف را قطعی کرده‌اند.
 
به‌ویژه اینکه این هفته تیم راگا یعنی نزدیک‌ترین تیم به ۳ تیم بالای‌جدول در دیداری جنجالی و پرحاشیه به حفاری باخت تا خیال فرش‌آرا، مس و سن‌ایچ را از تعقیب یک حریف سمج تاحدزیادی راحت کند. به‌این‌ترتیب فرش‌آرا که در ۳ بازی باقی‌مانده خود باید با تیم‌های کوثر اصفهان، راگا و مس‌سونگون بازی کند، با پیروزی برابر سن‌ایچ در مشهد نیمی از راه صعود را طی کرد و از همین حالا می‌تواند خود را برای مرحله پلی‌آف که در‌واقع مرحله اصلی لیگ نیز هست، آماده کند.

فرش‌آرا یکدست شده است

‌پیروزی برابر سن‌ایچ به حکم وضعیت جدول بسیار مهم بود و جای خوش‌حالی دارد، اما چیزی که بیشتر باعث شعف می‌شود، نمایش تیم فرش‌آرا دراین بازی بود. در روز پنچشنبه آن‌ها تیمی بسیار با‌انگیزه، جنگنده و یکدست بودند که اگر همیشه همین‌طور باشند، قهرمانی برای آن‌ها دور‌از‌دسترس نخواهد بود. فرش‌آرایی که مقابل سن‌ایچ دیده شد، تیمی کامل در درون و بیرون زمین بود و به همین‌دلیل مجید مرتضایی با خیالی آسوده به همه بازیکنان خود بازی داد.
 
درحالی‌که تیم مقابل، عملا با ۷ نفر بازی می‌کرد، در‌این‌سوی‌میدان فرش‌آرا به غیر از دروازه‌بان دومش که تنها چند ثانیه به زمین رفت، با ۱۱ بازیکن با‌انگیزه سر تیم جواد اصغری‌مقدم خراب شد و در پایان، مزد برتری خود را گرفت. آن‌ها با پرس کامل حریف، این تیم را عملا اسیر دوندگی و آمادگی بدنی خود کردند و غیر‌از‌این در لحظات حساس بازی، برتری فنی خود را نیز به آن‌ها دیکته کردند.
 
زدن ۲ گل از روی نقطه کرنر، یک گل در پاور‌پلی و یک گل دیگر در پاور‌پلی حریف، مؤید این واقعیت است که فرش‌آرا در روز پیروزی برابر سن‌ایچ هم با‌انگیزه و پرتلاش بود و هم فنی؛ نمایشی که حالا امیدواری نسبت به این تیم را افزایش داده است و می‌توان بعد از یک دهه حضور در لیگ برتر به این تیم فرش‌آرا برای قهرمانی امیدوار بود. تیمی به‌معنای واقعی یکدل و یکدست که برخلاف همه دوره‌های گذشته حاشیه‌ای ندارد و به نظر می‌رسد در حال به‌دست‌آوردن شخصیت قهرمانی است، فاکتوری که بی‌تعارف در همه این سال‌ها نداشته است.

شادی امیدوارکننده

مرتضایی‌: باید به فکر قهرمانی باشیم

سر‌مربی فرش‌آرا می‌گوید بعد از رسیدن به صدر جدول باید حالا تیمش را برای قهرمانی آماده کند. مجید مرتضایی که بدون‌شک از نمایش خوب بازیکنانش در بازی برابر سن‌ایچ ساوه مسرور است، بعد از این مسابقه گفت: به صدر جدول رسیده‌ایم و جای شکر دارد. این قله اولی است که بازیکنانم فتح کردند و باید به فکر قهرمانی در گام بعدی باشیم. بازی فوق‌العاده زیبایی بود و‌ای کاش از خانه می‌شد این بازی زیبا را ببینم. وی با تمجید از شاگردانش افزود: از کرنر و پاورپلی جواب گرفتیم، حریف هم روی ما فشار زیادی ایجاد کرد؛ ولی قطعا باید برنده این بازی فرش‌آرا می‌بود.
 
بازی سن‌ایچ و ساوه را ۲ داور جوان قضاوت کردند که قضاوتشان حرف‌و‌حدیث زیادی داشت. آن‌ها برای هر ۲ تیم ۲ پنالتی نقطه اول گرفتند که حاشیه‌ساز شد و بار‌ها سوت‌هایی زدند که باعث اعتراض کادر فنی هر ۲ تیم شد. مجید مرتضایی که مثل سر‌مربی حریف در این بازی کارت زرد گرفت، درباره عملکرد داوران مسابقه هم گفت: داورانی که برای این بازی انتخاب شده بودند، می‌شد تجربه بیشتری داشته باشند.
 
کنترل دو‌تیمی که جزو ۳ تیم برتر جدول هستند، سخت و مهم است. کم‌تجربگی داوران باعث شد هر ۲ نیمکت اعتراض داشته باشند که به‌حق هم بود. پنالتی که برای حریف گرفته شد، قطعا روی جریان بازی تأثیرگذار بود. با کوچک‌ترین برخورد، داور برای حریف در فاصله کم تا پایان مسابقه پنالتی گرفت که نبود.

اصغری‌مقدم: داور سوم و ناظر بازی مشهدی بودند

سر‌مربی سن‌ایچ بعد از بازی به‌شدت از عملکرد داوران شاکی بود و اعتراض داشت که چرا باید داور سوم و ناظر بازی مشهدی باشند؟!. جواد اصغری‌مقدم در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال گفت: بازی قشنگ و پایاپایی را شاهد بودیم. می‌شد در نیمه نخست گل‌هایمان را افزایش دهیم، اما متأسفانه گل لحظه‌آخری فرش‌آرا شیرازه ما را از هم پاشاند. فراهم‌نبودن محل اقامت ایده‌آل و راه طولانی ساوه تا مشهد، باعث شد تا خستگی در ساق بازیکنانم مشهود باشد.
 
وی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه اظهار کرد: تأسف بزرگی برای داور داریم. داور سوم و ناظر بازی مشهدی بودند. این مسائل باعث شد تا بازیکنانم عصبی شوند. روی نیمکت نشستیم و هیچ کاری نتوانستیم بکنیم. وقتی داور قاطع نباشد، مسلما اعتراض روی نیمکت بیشتر می‌شود. داوری در حد این بازی نبود. برای داوران احترام قائلم، اما برای بازی بزرگ باید داور بزرگ بگذارند. وی تأکید کرد: اشتباه‌های داوری در این بازی حساس کاملا تأثیرگذار بود؛ ضمن اینکه شب قبل در محل اقامت تیمم سروصدای زیادی بود و نتوانستند بازیکنانم خوب استراحت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->