مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

جراحی کودک آزاردیده سبزواری؛ یک انگشت او قطع شده است

  • کد خبر: ۶۰۰۶۷
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
جراحی کودک آزاردیده سبزواری؛ یک انگشت او قطع شده است
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: در این جراحی کودک آزاردیده سبزواری عمل جراحی انگشت پنچم پای راست این کودک به علت جراحت شدید قطع و انگشت چهارم وی حفظ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمد باقرزاده افزود: این کودک هم اکنون تحت مراقبت شدید درمانی قرار دارد و حال وی مساعد است.


وی گفت: اقدامات روانپزشکی و مشاوره‌ای برای این کودک نیز در حال اجرا است و اندام‌های پای این کودک نیز که دچار جراحت شده بود با فیزیوتراپی‌های مستمر تسکین یافته است.


این پسربچه ۸ ساله هفته گذشته توسط پدر و نامادری در یکی از مناطق شهرستان ششتمد مورد شکنجه شدید قرار گرفته بود که اطلاع رسانی به موقع و احساس مسئولیت همسایگان موجب دخالت بهزیستی و دادستانی و رهایی این کودک شد.

 

منبع: صداوسیما


اینجا ببینید: جزئیات تکان‌دهنده از کودک‌آزاری پسر ۹ساله در سبزوار + عکس و فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->