آخرین خبرها از توافق حماس و رژیم صهیونیستی برای آتش‌بس در غزه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سفیر ایران در عراق: بسیاری از مقامات برای عملیات «وعده صادق» به ما تبریک گفتند ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد آیت‌الله علم‌الهدی: امامت سیاسی، دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود | ضرورت واکاوی فلسفه مظلومیت ائمه اطهار (ع) تصاویری از ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد وزیر خارجه آمریکا: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم اردوغان: هدف ما از توقف تجارت با اسرائیل، مجبور کردن نتانیاهو به آتش بس است فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان بازدید کرد سپاه از بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم خبرداد حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل
سرخط خبرها

بازگشت پر حرف و حدیث ترامپ به صحنه سیاست آمریکا

  • کد خبر: ۶۰۱۰۴
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
بازگشت پر حرف و حدیث ترامپ به صحنه سیاست آمریکا
بعد از آنکه دونالد ترامپ کارزار انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به جو بایدن واگذار کرد، حرف‌ و حدیث‌های زیادی در رابطه با اینکه آیا او به صحنه سیاسی آمریکا باز خواهد گشت مطرح شد، ترامپ حالا در بزرگترین گردهمایی محافظه کاران آمریکا حضور پیدا کرده و قواعد بازی را تغییر داده است.
عاطفه همایونی | شهرآرانیوز؛ دونالد ترامپ روز یکشنبه به صحنه سیاسی آمریکا بازگشت و نشان داد که آماده پاک سازی مخالفان و منتقدان خود در حزب جمهوری خواه است.
 
او در اولین حضور رسمی خود پس از ترک سمت ریاست جمهوری، در بزرگ‌ترین گردهمایی سالانه محافظه کاران در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا سخنرانی کرد.
 
انتظار می‌رود که بلافاصله پس از یک نظرسنجی، ترامپ اولین انتخاب اکثر شرکت کنندگان این کنفرانس برای نامزدی از طرف جمهوری خواهان در انتخابات سال ۲۰۲۴ باشد.
 
کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار، هرساله از ۲۵ تا ۲۸ فوریه برگزار می‌شود. امسال این کنفرانس به وضوح در تلاش بود تا موقعیت ترامپ را -حتی پس از از دست دادن کاخ سفید، مجلس نمایندگان و سنا و دو بار استیضاح- به عنوان یک جمهوری خواه استاندارد تقویت کند.
 
مت شلاپ، رئیس اتحادیه محافظه کاران آمریکا که کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار را اداره می‌کند، به «واشینگتن پست» گفت: «حتی اگر دونالد ترامپ یک رئیس جمهور یک دوره‌ای باشد، جمهوری خواهان معتقدند که وی بسیار موفق بوده است.»
 
شلاپ تأکید می‌کند: «این بدان معنا نیست که هر لحظه از هر روز، و هر چرخه خبری در دوران وی رضایت بخش بوده است؛ معنی آن این است که وی از منظر سیاست، کار‌هایی را که می‌گوید، قطعا انجام می‌دهد.»
 
در این کنفرانس، طرفداران ترامپ، با پرچم، کلاه، تی شرت، نقاب و با شعار‌هایی مانند «ترامپ ۲۰۲۴» وفاداری خود را به او نشان دادند؛ حتی یکی از طرفداران مکزیکی وی، یک مجسمه غول پیکر طلایی از این رئیس جمهور را به محل کنفرانس انتقال داد. علاوه بر این هر سخنران نیز آشکارا تعهد خود را به ترامپ تأیید می‌کرد.
 
تد کروز، سناتور جمهوری خواه در تگزاس، روز جمعه به حاضران گفت: «بگذارید یک چیز را برایتان روشن کنم: دونالد ترامپ قرار نیست جایی برود.»
 
غیبت تعداد معدودی از جمهوری خواهان نیز در این کنفرانس بحث برانگیز شده است. مایک پنس، معاون سابق ترامپ، دعوت به این کنفرانس را رد کرد. علاوه بر این لیز چنی، رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل و میت رامنی که موافق استیضاح ترامپ بود، در این کنفرانس شرکت نکردند.
 
مترجم: عاطفه همایونی
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->