اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است برخورد با تخلیه فاضلاب در کشف‌رود تا پایان اردیبهشت
سرخط خبرها

پست اینستاگرامی محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد درخصوص احداث پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی

  • کد خبر: ۶۰۶۶۳
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲
پست اینستاگرامی محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد درخصوص احداث پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی
محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در پست اینستاگرامی خود درخصوص احداث پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی نوشت.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در پست اینستاگرامی خود نوشت:

۲۸ خردادماه سال ۹۷ بود که عملیات اجرایی احداث پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی به همت مدیریت شهری در دوره شورای پنجم کلید خورد و امروز، پس از گذشت حدود ۲ سال و نیم، این پروژه کلان شهری به ثمر نشست و در اختیار عموم شهروندان عزیز مشهدی قرار گرفت.



نازیبایی بصری و آلودگی هوا و آلودگی صوتی ناشی از توقف اتوبوس‎‌ها در حاشیه پارک ملت و ابتدای بلوار وکیل‌اباد، یکی از دلایل اصلی بود که ساخت این پروژه ۳۳۰ میلیارد تومانی، در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت؛ افزون بر این‌ها، معضل کمبود جای پارک برای خودرو‌های شخصی را هم درنظر بگیرید که نارضایتی شهروندان را به‌همراه داشت.



با توجه به همین مسائل و به منظور ارتقاء و بهبود زیبایی بصری و همچنین اشراف بیشتر و تسهیل دسترسی شهروندان به پارک ملت، پایانه و پارکینگ آزادی در ۳ طبقه زیر زمین طراحی شد؛ به نحوی که طبقه ۱- پایانه اتوبوسرانی خواهد بود و خودرو‌های شخصی نیز در طبقات ۲- و ۳- پارک می‌کنند.



بسیار خرسندیم که امروز مشهدمقدس، پس از پارکینگ مجد، بار دیگر به یکی از هوشمندترین پارکینگ‌ها مجهز شد که در آن به‌روزترین تکنولوژی‌ها مورد استفاده قرار گرفته است؛ به نحوی که شهروندان می‌توانند ۱۰۰ جای پارک خودرو از مجموع ۵۹۰ جای پارک پیش‌بینی شده را به صورت هوشمند و با استفاده از اپلیکیشن، رزرو نمایند.



در این پروژه اقشار مختلف شهروندان مدنظر ما بوده‌اند؛ به نحوی که ۱۰۰ فضای پارک ویژه دوچرخه و ۵۰ جای پارک هم مختص عزیزان دارای معلولیت در این پارکینگ پیش‌بینی شده است.



از دیگر ویژگی‌های بارز این پروژه، پلازای شهری بوده که در طبقه همکف و در جوار پارک ملت احداث شده است؛ فضایی بسیار مناسب برای گسترش و تقویت تعاملات اجتماعی شهروندان که در تداوم رویکرد‌های اجتماع محور شورای پنجم شاهد آن هستیم.



این خدمت شورای پنجم شهر مشهد و مدیریت شهری نیز تقدیم و مبارک همشهریان گرانقدر و زائران بارگاه منور رضوی باشد؛ انشاءا...

پست اینستاگرامی محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد درخصوص احداث پایانه و پارکینگ زیرسطحی آزادی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->