رشد ۳ برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان ۱۶ ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟
سرخط خبرها

انتشار عکس غیراخلاقی و ساختگی از معلم قائنی

  • کد خبر: ۶۱۵۱۱
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
انتشار عکس غیراخلاقی و ساختگی از معلم قائنی
رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی فردی که در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به هتک حیثیت از طریق انتشار عکس نامتعارف در خصوص یکی از معلمان کرده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی محمدپور رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در رابطه با این خبر بیان کرد: معلمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان قاین مراجعه و عنوان داشت فردی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به فحاشی علیه بنده نموده و همچنین عکس بنده را از کانال‌های تدریسم برداشته وبر روی تصویر خلاف عفت قرار داده و آن عکس را برای من ارسال کرده که باعث هتک حیثیت بنده شده، به دلیل حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان قاین مالک اکانت تلگرامی شناسایی و با وجود اینکه متهم به سن قانونی نرسیده بود، با هماهنگی مقام قضایی جهت اخذ اظهارات به همراه پدرش به این پلیس احضار شد.

 

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی ادامه داد: وی در اظهارات خود عنوان نمود که اکانت تلگرامی متعلق به خودم می‌باشد، توهین و انتشار تصاویر غیر اخلاقی را به خاطر سخت گیری زیاد معلم برای امتحانات و پایین دادن نمراتم انجام دادم و هدف خاص دیگری نداشتم.

 

سرهنگ محمد پور خاطر نشان کرد: هتک حیثیت افراد در بستر فضای مجازی مانند پخش محتوایی ازقبیل صدا و تصویر به صورت فیلم، عکس و متن چه با تغییر و چه بدون تغییر و با توجه به اینکه رضایت فردی نیز در کار نباشد موجبات ضرر و هتک حیثیت افراد را فراهم آورده و بر اساس قوانین حاکم پیگرد قانونی دارد.

 

این مقام مسئول اطز شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای ‌مجازی یا پیام‌رسان‌های‌‌ موبایلی موضوع را از طریق نشانی پلیس‌ فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند

 

منبع: رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->