رییس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است حاجی‌بگلو: اتفاقات جز با همفکری شکل نمی‌گیرد اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم
سرخط خبرها

میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه اندازی شد

  • کد خبر: ۶۲۰۰
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه اندازی شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم، میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع ادامه یا انقطاع خدمات میزخدمت حضوری با توجه به راه اندازی میزخدمت الکترونیکی، در جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به نوع وظیفه، مامورریت و خدمات استانداری که سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت است، مقرر شد میزخدمت حضوری در فضایی کوچکتر و با تعداد کارشناس کمتر با همکاری و در تعامل با دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی ارائه خدمت داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای الکترونیکی کردن تمامی خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی برای سهولت در پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردم در دستورکار قرار دارد.
گفتنی است؛ برخی از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری میز خدمت استانداری خراسان رضوی بر روی پرتال http://Ostan.khorasan.ir فعال شده است و تکمیل آن درحال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->