گلایه شهروندان محله مهرآباد مشهد از مجهزنبودن زمین‌های ورزشی راه‌اندازی پنجره واحد خدمات سرمایه‌گذاری خراسان رضوی در مشهد ۶۰ هکتار از زمین‌های بلاتکلیف حاشیه شهر مشهد تعیین تکلیف شد هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط سالم قرار دارد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۹۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک‌آباد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع)
سرخط خبرها

میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه اندازی شد

  • کد خبر: ۶۲۰۰
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه اندازی شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: به منظور تسهیل خدمت‌رسانی، تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم، میز خدمت الکترونیکی در استانداری خراسان‌رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، کوکب موسوی با بیان این مطلب اظهار کرد: موضوع ادامه یا انقطاع خدمات میزخدمت حضوری با توجه به راه اندازی میزخدمت الکترونیکی، در جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به نوع وظیفه، مامورریت و خدمات استانداری که سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت است، مقرر شد میزخدمت حضوری در فضایی کوچکتر و با تعداد کارشناس کمتر با همکاری و در تعامل با دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی ارائه خدمت داشته باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: پیگیری‌های لازم برای الکترونیکی کردن تمامی خدمات در قالب میز خدمت الکترونیکی برای سهولت در پیگیری درخواست‌ها و مشکلات مردم در دستورکار قرار دارد.
گفتنی است؛ برخی از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری میز خدمت استانداری خراسان رضوی بر روی پرتال http://Ostan.khorasan.ir فعال شده است و تکمیل آن درحال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->