بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اختصاص هتل ویژه برای کرونایی‌ها در المپیک توکیو

  • کد خبر: ۶۳۶۷۹
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
اختصاص هتل ویژه برای کرونایی‌ها در المپیک توکیو
کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو از اختصاص هتل ویژه برای بیماران کرونایی خبر داد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، Kyodo news روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد برگزارکنندگان المپیک توکیو در نظر دارند ۳۰۰ اتاق هتل برای ورزشکارانی که آزمایش ویروس کرونا آنها مثبت می‌شود اما علائم را نشان نمی‌دهند، تهیه کنند.

در حالی که کمتر از یک ماه از لغو وضعیت اضطراری گسترده در پایتخت ژاپن و میزبان المپیک می‌گذرد، دولت ژاپن توکیو را از روز دوشنبه تحت شرایط "شبه اضطراری" یک ماهه قرار می‌دهد تا با گسترش ویروس کرونا مقابله کند.

براساس گزارش این رسانه ژاپنی، کمیته سازماندهی بازی‌های توکیو قصد دارد یک هتل کامل در چند کیلومتری دهکده ورزشکاران در منطقه ساحلی هارومی رزرو کند که هزینه آن چند میلیون دلار خواهد بود.

ورزشکارانی که نمونه آنها مثبت شده و دیگر شرکت کنندگانی که نیاز به بستری شدن ندارند، به مدت ۱۰ روز در این هتل قرنطینه خواهند شد. کادر پزشکی نیز به آنها سرکشی خواهند کرد.

کمیته برگزاری بازی‌ها همچنین ۳۰ وسیله نقلیه برای انتقال بیماران به هتل فراهم خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->