آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم چگونه شاد باشیم؟ اجازه گرفتن بچه‌ها برای بیرون رفتن از منزل
سرخط خبرها

مادر ۲۲ ساله شیرازی در اولین زایمان خود ۵ قلو به‌دنیا آورد + فیلم

  • کد خبر: ۶۳۶۹۴
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
  • ۴
مادر ۲۲ ساله شیرازی در اولین زایمان خود ۵ قلو به‌دنیا آورد + فیلم
مدیر بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز: یک بانوی لامردی در نخستین زایمان خود در این بیمارستان پنج قلو به دنیا آورد، تمامی نوزادان پسر هستند و خانواده این بانوی لامردی چشم به راه کمک نیکوکاران و خیرین هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، طاهره گشتاسب در این باره گفت: یک زن ۲۲ ساله لامردی در بیمارستان حضرت زینب نوزادان پنج قلوی خود را سالم به دنیا آورد.

 

وی افزود: نوزادان پنج قلوی این مادر با جراحی سزارین به دنیا آمدند، حال مادر و نوزادان پنج قلو در حال حاضر رضایت بخش است و نوزادان تحت مراقبت قرار دارند.

 

او با بیان اینکه نوزادان در هفته بیست و نهم حاملگی این بانوی شیرازی به دنیا آمده اند، گفت: تمامی نوزادان پسر هستند و خانواده این بانوی لامردی چشم به راه کمک نیکوکاران و خیرین هستند.

 

مدیر بیمارستان حضرت زینب (س) شیراز با بیان اینکه وزن نوزادان کم بوده است، ادامه داد: این ۵ قلوها در حالی به دنیا آمده‌اند که زوجین هیچ گونه سابقه نازایی نداشته و در نخستین زایمان مادر این اتفاق صورت گرفته است.

 

ویدئو| خانم ۲۲ساله شیرازی، ۵قلوی تماما پسر را فارغ شد

تعداد بازدید : 2055
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
0
علی برکت الله
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
ماشاالله خدا کمکشون کنه
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
خدا کمکشون کنه اول و ایشالا مشوقین افزایش جمعیت هم کمک کنن
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
خدا کمکشون کنه اول و ایشالا مشوقین افزایش جمعیت هم کمک کنن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->