واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

انتقاد بازنشستگان سخت و زیان‌آور به فرمول متناسب سازی حقوق در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۴۶۵۵
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
  • ۱
انتقاد بازنشستگان سخت و زیان‌آور به فرمول متناسب سازی حقوق در سال ۱۴۰۰
بازنشستگان سخت و زیان‌آور می‌گویند: سال قبل حکم دیوان عدالت را گرفتیم تا نهایتاً در متناسب‌سازی دور اول سابقه استحقاقی ما مشمول فرمول‌های متناسب‌سازی شود حالا دوباره می‌گویند این سال‌ها ارفاقی است و در متناسب‌سازی ۱۴۰۰ منظور نمی‌شود!
به گزارش شهرآرانیوز، بازنشستگان سخت و زیان‌آور از برخی اظهارات اخیر مدیران تامین اجتماعی انتقاد کردند.

آن‌ها می‌گویند: سال قبل دوندگی‌های بسیار کردیم و حتی حکم دیوان عدالت را گرفتیم تا نهایتاً در متناسب‌سازی دور اول سابقه استحقاقی ما مشمول فرمول‌های متناسب‌سازی شود حالا دوباره می‌گویند این سال‌ها ارفاقی است و در متناسب‌سازی ۱۴۰۰ منظور نمی‌شود!

هفته گذشته، سیداحمد سیدی (مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی) در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کارگران مشاغل سخت و زیان‌آور با برخورداری از ارفاق قانونی باسابقه مستمر ۲۰ساله یا متوالی ۲۵ساله با دریافت ۳۰ روز حقوق بدون رعایت شرط سنی از مزیت بازنشستگی بهره‌مند شدند و مصوبه همسان‌سازی حقوق مشمول این گروه از مستمری بگیران نخواهد شد.

وی اضافه کرد: این بازنشستگان صرفا از سقف افزایش حقوق ۳۹ درصدی مصوب ۱۴۰۰ که در احکام سال جاری که اردیبهشت ماه سال جاری اعمال می‌شود، برخوردار خواهند شد.

بازنشستگان با اشاره به این اظهارات می‌گویند: چقدر باید برای اجرای قانون و احقاق حق دوندگی کنیم؛ آیا باید مسیر طولانی سال گذشته را دوباره از ابتدا طی کنیم و بازهم متحمل رنج‌های فراوان شویم؟

به گفته این بازنشستگان؛ سال‌های استحقاقی در بازنشستگی پیش از موعد حق قانونی بازنشستگان است و باید در همه محاسبات و فرمول‌ها منظور شود.
 
منبع: ایلنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Netherlands
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
بهر مصلحتی چند نشستندو گفتندوبرخاستند ،،مارازشما امیدی نیست به ماشرنرسانید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->