همه چیز درباره زمرد پنجشیر | از ثروت سبز کوهستان چه می‌دانیم؟ جاری شدن سیل در بغلان افغانستان ۵۰ کشته بر جای گذاشت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید فرمانده مرکزی ارتش آمریکا از مرزهای پاکستان و افغانستان مقامات طالبان و سفیر چین به معدن «مس عینک» رفتند لباس محلی افغانستان بر تن مجید مرتضایی + عکس طالبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را تحریم کرد جمهوری خواهان آمریکا خواستار توضیح وزیر دفاع در رابطه با تناقض در گزارش حمله به فرودگاه کابل شدند تاکید بر ضرورت تدوین برنامه مشترک استان‌های مرزی برای تسهیل تجارت با افغانستان محدودیت پخش یک شبکه خبری ماهواره‌ای در افغانستان از سوی طالبان ویدئو | ارائه خدمات درمانی به ۱۵ هزار بیمار خاص افغانستانی در خراسان رضوی آخرین وضعیت ثبت‌نام اتباع خارجی در سال تحصیلی پیش‌رو رئیس شرکت برق افغانستان: بدهی واردات برق از ایران را پرداخت کرده‌ایم کاظمی قمی در گفتگو با شهرآرانیوز: به دنبال صدور ویزای رایگان برای اتباع افغانستان در دهه کرامت هستیم گلشهر مشهد، نماد نوع‌دوستی ایرانیان کاظمی‌قمی در مشهد | اولین جلسه هماهنگی استانداران استان‌های همجوار با افغانستان در مشهد برگزار شد + فیلم از سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیون دلاری طالبان در چابهار چه می‌دانیم؟ افغانستان و ترکمنستان ۱۳ قرارداد تجاری به امضا رساندند فوتسال افغانستان در جدیدترین رده‌بندی فیفا در جایگاه سی‎‌ام قرار گرفت قوانین مربوط به ورود غیرقانونی مهاجرین؛ ناقص و نیازمند بازنگری محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
سرخط خبرها

فرشته حسینی کیست؟ | بیوگرافی و عکس

  • کد خبر: ۶۵۱۹۱
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
  • ۹
فرشته حسینی کیست؟ | بیوگرافی و عکس
فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است، او که مانند هزاران پسر و دختر دیگر افغانستانی در تهران به دنیا آمده با درخشش در سینما، تئاتر و نمایش خانگی موفق شد، جایگاه خود را در میان رقبایش تثبیت کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران به دنیا آمده است، او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمده و شش خواهر و یک برادر دارد.

 


بیشتر بخوانید: تبریک تولد متفاوت «نوید محمدزاده» به «فرشته حسینی» در اینستاگرام + عکس و فیلم


 

حسینی از دانش‌آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است و آنطور که خودش می‌گوید، سال‌ها در تئاتر خاک صحنه خورده است.

 

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

 

این بازیگر خوش آتیه نخستین‌بار برای بازی در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

 

هفت و نیم- نوید محمودی، سونامی- میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان- جمشید محمودی، یلدا- مسعود بخشی و رفتن- نوید محمودی از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرشته حسینی در آنها نقش آفرینی کرده است.

 

سریال قورباغه اما اوج کارهای این بازیگر باهوش است، سریالی که به او فرصت داد تا در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به عنوان یک بازیگر توانمند در این سریال نقش آفرینی کند.

 

فرشته حسینی چند سال قبل با حضور در یک شبکه تلویزیونی خصوصی در کابل درباره ادعای تحقیرش در سینمای ایران به خاطر ملیت افغانستانی‌اش دفاعی جانانه از سینماگران ایرانی کرد.

 

اینجا ببینید

تعداد بازدید : 1809

 

چند نما از بازی فرشته حسینی در سریال قورباغه

 

فرشته حسینی در فیلم سینمایی رفتن

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
2
1
موفق باشی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
1
1
حجابشو !!
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
0
1
خداروشکرامیدوارم موفقیتهای بیشتری بدست بیارید
رز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
1
1
به عنوان دختر ایرانی افتخار میکنم به دختر افغانستانی باهوش و زیبا
سیتا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
سیتافشته حسینی هنرمنده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۸
0
0
از اعماق وجودم تسلیت می گویم فوت علی سلیمانی بازیگر خوب و فرشته طائرپور کارگردان فقید کشورمان را به همه مردم و هنرمندان و به خانواده محترمشان .
نفس
United States of America
۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۹
0
0
فوت فرشته طائرپور مادر خانم غزل شاکری را به همه هنرمندان و مردم تسلیت می گویم و روحش شاد و قرین رحمت الهی باشد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
0
0
چی بگم☹
نسیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۱
0
0
بهت افتخار کنیم همیشه موفق باشی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->