نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟
سرخط خبرها

وعده بزرگ مجیدی: وریا جام قهرمانی آسیا را بالای سر می‌برد

  • کد خبر: ۶۵۷۶۸
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۶
وعده بزرگ مجیدی: وریا جام قهرمانی آسیا را بالای سر می‌برد
فرهاد مجیدی بعد از برد بزرگ در آخرین بازی مقابل الشرطه اعلام کرد وریا غفوری درنهایت جام قهرمانی آسیا را بالای سر خواهد برد.
گروه ورزش| شهرآرا نیوز، فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار با الشرطه عراق اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و مسابقه بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. امروز هوا گرمتر از گذشته بود و یکی از مشکلات ما خستگی بازیکنان بود که راه حلی برایش پیدا نکردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما خسته بودند، اما با تمام وجود جنگیدند و به همه آن‌ها افتخار می‌کنم. از تک تک آن‌ها ممنونم، چون بزرگترین نقطه قوت ما در این تورنمنت تلاش آن‌ها بود. مجددا از آن‌ها تشکر می‌کنم و به آن‌ها افتخار می‌کنم.

سرمربی استقلال درباره تحلیلش از این تورنمنت گفت: بازی‌های گروه‌های دیگر را تماشا کردم. ما در سخت‌ترین گروه بودیم. فکر می‌کنم اگر الشرطه در گروه دیگری بود، شانس صعود داشت. تمام تیم‌های این گروه بسیار خوب بودند. فکر می‌کنم از مسابقه سوم به بعد، تمام تیم‌ها تحلیل رفتند، ولی در کل مسابقات خوبی بود. به هواداران استقلال قول می‌دهم در دور آینده خیلی بهتر کار خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا نتیجه یک بر صفر روی استقلال در جریان بازی فشار وارد نکرد، گفت: صددرصد همینطور است. اگر پنالتی که از دست دادیم گل می‌شد، راحت‌تر بازی می‌کردیم. الشرطه تیم بسیار خوبی بود که از تمام تیم‌های این گروه از نظر دوندگی بهتر کار می‌کرد. ما به بهترین شکل ممکن بازی را کنترل کردیم و چیزی که می‌خواستیم به دست آوردیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه با العین قهرمانی این رقابت‌ها را به دست آورده و آیا وی این انگیزه را دارد با تیمش قهرمان آسیا شود، گفت: تنها بازیکن ایرانی هستم که دستم به این جام خورده، اما به هواداران استقلال قول می‌دهم که فردی که کنار من نشسته یعنی ووریا غفوری جام را بالای سر ببرد. البته کار خیلی سخت است. باید کار کنیم، تلاش کنیم و زحمت زیادی بکشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->