کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته
سرخط خبرها

همه چیز درباره شاتل در کیش، اوج هیجان

  • کد خبر: ۶۶۹۸۲
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
همه چیز درباره شاتل در کیش، اوج هیجان
کیش یکی از زیباترین جزایر کشور است که سالانه افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. توریست‌ها برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه و انجام تفریحات آبی به کیش سفر می‌کنند.

گزارش آگهی

کیش یکی از زیباترین جزایر کشور است که سالانه افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. توریست‌ها برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه و انجام تفریحات آبی به کیش سفر می‌کنند. اگر با تور کیش قصد سفر به این جزیره را دارید، در این مطلب با ما همراه باشید. ما در ادامه به معرفی دو مورد از پرطرفدارترین تفریحات آبی کیش و بهترین زمان سفر به آن می‌پردازیم.

 

تفریحات آبی در کیش

کیش یکی از بهترین مکان‌ها برای تجربه سرگرمی‌های آبی در ایران محسوب می‌شود. افراد زیادی این جزیره را برای مسافرت‌های داخلی انتخاب می‌کنند. در ادامه قصد معرفی دو مورد از بهترین تفریحات آبی کیش را داریم.

 

شاتل سواری

شاتل وسیله‌ای است شبیه تیوپ، البته با ابعاد بزرگ‌تر که دو یا چند نفر می‌توانند سوار آن شده و روی آب حرکت کنند. شاتل به قایق‌های تندرو متصل می‌شود و شما با سرعت زیادی روی سطح آب کشیده خواهید شد. به همین دلیل زمانی که روی این تیوپ‌ها سوار می‌شوید، تکان‌های زیادی می‌خورید؛ همین موضوع باعث افزایش هیجان آن می‌شود. کسانی که می‌خواهند آدرنالین خونشان زیاد شود، علاقه زیادی به شاتل سواری دارند. ناگفته نماند که ممکن است هنگام دور زدن قایق در آب بیوفتید؛ اما نگران نباشید. زیرا قبل از سوار شدن تجهیزات لازم به شما متصل خواهد شد که از غرق شدن جلوگیری می‌کند. سقوط در آب نیز جزوی از برنامه شاتل سواری محسوب می‌شود و مسائل ایمنی به‌طور کامل رعایت خواهد شد.

پس از خرید بلیط باید به مکان مربوطه بروید و پس از آن جلیقه نجات را پوشیده و کلاه ایمنی روی سرخود بگذارید. بعد از این کارها می‌توانید انتخاب کنید که قصد تجربه شاتل سواری آرام را دارید یا دنبال یک تفریح پرهیجان هستید. اگر بتوانید دستگیره‌های تیوپ را محکم بگیرید به داخل آب پرتاب نمی‌شود. درصوتی‌که نتوانید خود را روی شاتل نگه‌ دارید به داخل آب سقوط می‌کنید. در کیش آقایان و خانم‌ها می‌توانند شاتل سواری را همراه هم تجربه کنند.

 

بهترین مکان‌ها برای تجربه شاتل سواری در کیش

مراکز مجهز شده برای تفریحات آبی در همه بخش‌های جزیره وجود دارند و می‌توانید با مراجعه به این مجموعه‌ها، پاراسل، شاتل سواری، غواصی و بنانا سواری را تجربه کنید. مکان‌های مخصوص شاتل سواری از ساعت 10 تا 16 آماده خدمت‌رسانی به گردشگران هستند. کلوپ های دریایی ساحل و اسکله مرجانی، کلوپ های دریایی ساحل اسکله تفریحی و کلوپ های دریایی ساحل سیمرغ از جمله بهترین مراکز تفریحات دریایی کیش هستند. در این مکان‌ها می‌توانید نمایی زیبا از ساحل و جزیره کیش را تماشا کرده و به انجام تفریحات آبی بپردازید. قبل از پوشیدن جلیقه، یک لباس پلاستیکی بلند به شما داده می‌شود تا هنگام پرش بدنتان خیس نشود.

 

 

قیمت شاتل سواری

هر سانس این تفریح بین 15 تا 20 دقیقه به‌طول می‌انجامد. برای کرایه یک شاتل دو نفره باید بین 50 تا 70 هزارتومان پرداخت کنید. این هزینه نسبت به تعداد مسافران و شرایط جوی افرایش یا کاهش می‌یابد. اگر قصد دارید که عکس‌هایی حین شاتل سواری از شما گرفته شود، باید هزینه‌ای جداگانه پرداخت کنید. این هزینه تقریبا با مبلغ بلیط یکسان بوده و حدود 30 عکس از شما گرفته خواهد شد. یک فیلم کوتاه نیز از لحظه شاتل سواری شما ضبط می‌شود و دراختیارتان قرار می‌گیرد.

 

 اسکوتر زیردریایی

این تفریح یکی‌دیگر از سرگرمی‌هایی است که می‌توانید با شرکت در تور لحظه آخری کیش علی بابا آن را انجام دهید. با استفاده از این دستگاه می‌توانید به راحتی غواصی را تجربه کنید. اگر تجربه غواصی را ، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با اسکوتر زیردریایی به تماشای دنیای زیرآب بپردازید. با استفاده از این وسیله می‌توانید به عمق 10 متری دریا رفته و از محیط زیرآب دیدن کنید. اسکوتر زیردریایی جز پنج دستگاه برتر برای تفریحات دریایی محسوب می‌شود. افراد بالای 12 سال می‌توانند این تفریح را تجربه کنید.

 

بهترین زمان سفر به کیش

کیش منطقه‌ای است که در هر فصل از سال جذابیت‌های خاص خود را دارد. با این حال ممکن است برخی افراد بخواهند اطلاعات کافی درباره بهترین زمان سفر به این جزیره کسب کنند. کیش به‌دلیل فاصله کم با خط استوا، تابستان‌هایی گرم دارد. در این منطقه نور خورشید مستقیم به سطح دریا برخورد کرده و باعث افزایش شدت تبخیر می‌شود. همین موضوع باعث شده میزان رطوبت هوا در تابستان بسیار زیاد شود. ناگفته نماند که در برخی از روزهای تابستان رطوبت هوای این جزیره مرز 70 درصد را هم رد می‌کند. پس اگر قصد سفر به کیش را دارید، بهتر است پاییز و زمستان را انتخاب کنید. در این مدت زمان شرایط جوی این منطقه در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرد. البته اگر می‌خواهید سفری ارزان به کیش داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که اواخر بهار و اوایل تابستان به این جزیره بروید؛ زیرا در این بازه زمانی تعداد تقاضا برای سفر به کیش کاهش می‌یابد و در نتیجه می‌توانید هزینه کم‌تری برای گشت‌وگذار پرداخت کنید.

ما در این مطلب به معرفی دو مورد از بهترین تفریحات آبی پرداختیم و مناسب‌ترین زمان شرکت در تور کیش را بررسی کردیم. اگر تجربه شاتل سواری یا رفتن به اعماق دریا با اسکوتر زیردریایی را داشته‌اید، نظرات خود را درباره آن‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->