آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

فرنی را چگونه بپزیم؟

  • کد خبر: ۶۷۱۵۷
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
فرنی را چگونه بپزیم؟
فرنی از جمله دسر‌هایی است که خیلی سریع آماده می‌شود و در هرزمانی چه تابستان و زمستان می‌توان سرو کرد. بیشترین زمانی که فرنی را مصرف می‌کنند، زمان افطار و سحر یا هنگامی است که شخصی دچار سرفه‌های متعددی می‌شود و به منظور گرم کردن گلوی او استفاده می‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، فرنی از دسر‌های بسیار خوشمزه و راحتی است که برای وعده صبحانه همراه با نان شیرین هم آماده می‌شود، به ویژه اگر زمان مصرف، مقداری مغزدانه روی آن بپاشید. آن وقت یک صبحانه مقوی و پرانرژی برای بچه‌ها هم خواهد بود. هضم راحت آن نیز ویژگی دیگری است که سبب شده است برای بیماران هم وعده غذایی مناسبی باشد.

تعداد: ٦ نفر
زمان تهیه: ٣٠ دقیقه
 

مواد لازم برای تهیه فرنی:

شیر: ٤ لیوان
شکر: یک لیوان
آرد برنج: ٤ قاشق غذاخوری
گلاب: نصف لیوان
وانیل: کم
زعفران یا کاکائو: کم
کره: یک قاشق غذاخوری

-درون ظرفی شیر سرد را به آرامی با آرد مخلوط کنید و هم بزنید تا یکدست شود.
 
فرنی
 
-شکر، کره، گلاب و وانیل را به ترکیب شیر و آرد اضافه کنید و آن را روی حرارت بگذارید.
فرنی
-مخلوط کمی که داغ شد، بنا به ذائقه و سلیقه تان، مقداری زعفران یا کاکائو به آن اضافه کنید. غلظت فرنی که به حد مطلوب رسید، آن را از روی شعله بردارید.
 
فرنی

نکته: استفاده از کره، زعفران و کاکائو در پخت فرنی اختیاری است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->