جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

دلیل قتل جوان ۲۰ ساله در یکی از پارک‌های مشهد مشخص نیست

  • کد خبر: ۶۷۸۸۵
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
  • ۱
دلیل قتل جوان ۲۰ ساله در یکی از پارک‌های مشهد مشخص نیست
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از کشف جسد جوان ۲۰ساله که لباس سربازی بر تن داشت در پارک خیابان رسالت مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن زرقانی با اعلام این خبر گفت: جسد مقتول ساعت ۷ و در رسالت ۸۱ پیدا شده است. این قتل دیشب رخ داده و جسد را در پارک رها کردند.

وی با اشاره به اینکه نگهبان پارک جسد را پیدا کرده است. افزود: جسد مقتول داخل کیسه بوده و دستانش از پشت با روسری بسته بود. همچنین پاره‌گی وسیعی در خط سر مقتول وجود داشت که منجر به شکستگی جمجه‌اش شده است. 

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اظهار کرد: موهای سر مقتول تراشیده بود و لباس سربازی بر تن داشته و او از لحاظ ظاهری به سرباز می‌خورده است.

زرقانی افزود: دلیل و جریان قتل هنوز مشخص نیست و نمی‌توان اطلاع دقیق‌تری در اختیار گذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
عوضش امنیت داریم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->