پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

خانه نوآوری محتوای دیجیتال با حضور معاون رییس جمهوری در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۶۹۱۷۶
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
خانه نوآوری محتوای دیجیتال با حضور معاون رییس جمهوری در مشهد افتتاح شد
خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مشهد افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری روز سه شنبه در مراسم افتتاح این مرکز افزود: سرمایه گذاری در حوزه خلاقیت و نوآوری همیشه سودآور و موثر در عرصه پیشرفت و توسعه است.

سورنا ستاری با قدردانی از شرکت پست خراسان رضوی برای همکاری در زمینه راه‌اندازی این مرکز و واگذاری فضای فیزیکی افزود: کارآفرینی در حوزه نوآوری بسیار گسترده و دارای ظرفیت بالایی است.

عضو هیات مدیره خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک به عنوان مجری این مرکز نیز در این مراسم گفت: این مرکز در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمریع راه اندازی شده است.

سعید مقدم آریایی افزود: ۲۵۰ تیم استارتاپی در این مکان در هشت استودیوی صوتی و تصویری در زمینه‌های پویانمایی، بازی ویدئو پادکست، گرافیک و محتوای متنی فعالیت می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در سفر یک روزه خود به مشهد بازدید از کارخانه نوآوری شهرداری مشهد، دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، بازدید از پژوهشکده بوعلی مشهد و زیارت حرم رضوی را در برنامه دارد.

بخش خصوصی در عرصه محتوای دیجیتال از حوزه دولتی موفق‌تر بوده است

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: بخش خصوصی در عرصه نوآوری محتوای دیجیتال خود را موفق‌تر از بخش دولتی نشان داده است.

سورنا ستاری روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم افتتاح خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال، این مرکز را بسیار زیبا و مفید دانسته و از آماده‌سازی آن قدردانی کرد و افزود: خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال مشهد توسط بخش خصوصی در مدت حدود پنج ماهه، آن هم با سرمایه‌گذاری اندک راه‌اندازی شد و حال آنکه مرکز مشابهی نیز در قالب بخش دولتی در این زمینه داشته‌ایم که علاوه بر سرمایه‌گذاری بالا، زمان زیادی برای راه‌اندازی و تجهیز آن صرف شده بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اظهار کرد: این مرکز علاوه بر این، زمینه کارآفرینی و اشتغال جوانان و افراد دارای توانمندی و تخصص را نیز فراهم می‌کند و این نقطه قوت آن است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از بخش خصوصی برای فعالیت در بخش‌های مختلف، افزود: اقتصاد دانش بنیان ماحصل نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان است و با توجه به ظرفیت و استعداد موجود در این زمینه در کشور، باید با قوت حرکت در این مسیر را ادامه دهیم.

خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال مشهد در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمریع راه اندازی شده است. ۲۵۰ تیم استارتاپی در این مکان در قالب هشت استودیوی صوتی و تصویری در زمینه‌های پویانمایی، بازی ویدئو پادکست، گرافیک و محتوای متنی فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->