ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

سورنا ستاری در مشهد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

  • کد خبر: ۶۹۲۲۱
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
سورنا ستاری در مشهد: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در گرو سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است
معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری مشهد گفت: زیرساخت‌های ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان را در شهرستان‌ها فراهم می‌کنیم، اما بهترین راه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
حامد سرادار|شهرآرانیوز، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با حضور در مشهد و درحاشیه بازدید از کارخانه نوآوری مشهد در جمع خبرنگاران گفت: شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فعالیت استارتاپ‌ها در کارخانه نوآوری در این مدت بودیم. امیدواریم با این رشد، شرکت‌ها توسعه پیدا کنند و اکنون که تعداد افراد مستقر در این مجموعه حدود ۲۵۰ نفر است، شاهد رشد بیشتر در این مجموعه باشیم.
 

سورنا ستاری در ادامه گفت: شهرداری به‌دنبال این است که نوآوری را وارد زندگی شهروندان کند و از اقدامات شهرداری مشهد در این راستا تقدیر می‌‌شود. این مسئولیت ما را برای کمک به شرکت‌ها و توسعه کار‌ها در مشهد و همین‌طور شهرستان‌هایی که در استان وجود دارد، سنگین‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: در همین ابتدای کار دیده می‌شود که در کارخانه نوآوری فعالیت بر سر این است که چه ایده‌هایی در جریان است و چه استارتاپ‌هایی تشکیل شود و چه سرویس‌هایی داده شود که زندگی مردم راحت‌تر شود و حتی زمینه برای صادرات و توسعه آن فراهم شود.

ستاری گفت: ما به ایجاد زیرساخت شرکت‌ها دانش‌بنیان در شهرستان‌های کوچک کمک می‌کنیم. قاعدتا اگر شرکت‌ها قرار توسعه داشته باشند، می‌توانند از طریق صندوق استان تسهیلات به‌دست بیاورند، اما بهترین راه توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که باید وارد کشور شود. اما برای ایجاد زیرساخت‌های توسعه مثل کارخانه نوآوری که شهرداری مشهد متولی آن بود، آمادگی داریم در شهرستان‌ها هم این اتفاق بیفتد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->