شهردار مشهد: امدادرسانی در منطقه سیدی همچنان ادامه دارد + فیلم پیام تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد درپی جان‌باختن تعدادی از همشهریان در سیل امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو تمامی برنامه‌های فرهنگی مشهد تا شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ راه‌آهن مشهد: حرکت قطارهای مشهد به حالت عادی بازگشت | علت تاخیر، رعایت مسائل ایمنی بوده است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو مرخصی تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی | مردم مشهد طی امشب و فردا از تردد و سفرهای غیرضروری جدا پرهیز نمایند سیل محور سرخس- مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتارشدن چند خودرو در سیل امروز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تخریب برخی از جاده‌های روستاهای سرخس در پی بارش باران (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: وضعیت اکثر نقاط شهر عادی است | رفع آب گرفتگی میدان انقلاب تا فردا طول می‌کشد ۲۵۰ تماس مرتبط با سیل و بارندگی با آتش‌نشانی مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرویس دهی قطار شهری مشهد تا ساعت ۲۴ تمدید شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرهنگ‌سازی ماندگار در نسل آینده، با توجه ویژه به حوزه کودک و نوجوان ۴۰۰ میلیارد تومان از طلب پیمانکاران شهرداری مشهد تسویه شد بارش شدید باران محور فریمان _ مشهد را مسدود کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم وقوع سیل و آب‌گرفتگی در اکثر مسیر‌های ورودی و خروجی مشهد | تمام محور‌های استان به غیر از مشهد باز است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرماندار طرقبه شاندیز: سیلاب مناطق ییلاقی را فراگرفته است (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تا امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارندگی‌های مشهد ۲.۵ برابر درمقایسه‌با سال پیش افزایش یافته است ویدئو | بسته شدن جاده فریمان-مشهد بر اثر وقوع سیل (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت معابر شهر مشهد بعد از بارش شدید باران و راه افتادن سیلاب (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) مسافران حتی‌الامکان از قطارشهری برای رسیدن به فرودگاه استفاده کنند
سرخط خبرها

انتقاد از تأخیر ورود قطارشهری به ایستگاه

  • کد خبر: ۶۹۲۴
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
انتقاد از تأخیر ورود قطارشهری به ایستگاه
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

قطارشهری
170...0915 کارمندی هستم که از خط2 قطارشهری استفاده می کنم. متأسفانه مدتی است زمان رسیدن قطارها با ساعت درج شده در صفحه نمایش‌ها یکسان نیست. همیشه 3 تا 4 دقیقه تأخیر دارند. نمی توانم دقیقا برای رفت و آمدم برنامه ریزی کنم.
پاسخ: خط ۲قطارشهری در روزهای عادی از ساعت ۶ تا ۲۲ و در روزهای تعطیل از ساعت ۷ تا ۲۲ با سرفاصله زمانی ۱۰ دقیقه، به طور ثابت در حال خدمت رسانی به عموم همشهریان عزیز و زائران گران قدر است. به دلیل بروز نقص فنی و اختلال کوتاه مدت در روند سرویس دهی که همزاد با سیستم های حمل و نقل ریلی است، در برخی از موارد -که بسیار اندک است- روند سرویس دهی در زمان های خارج کردن قطار معیوب و یا اعزام قطار جایگزین به مدت کوتاهی دچار اختلال و به تبع آن تأخیراتی جزئی در برنامه سیر قطارها ایجاد می شود. شرکت بهره برداری قطارشهری همواره تلاش می کند خدمات مطلوبی به زائران و مجاوران ارائه کند.
شهروند- انتهای کارمندان دوم، روبه روی بازار حافظ، قطعه زمینی جنب ایستگاه آتش نشانی وجود دارد. از شهرداری تقاضا داریم اگر مالک این زمین است آن را تبدیل به پارکی به همراه وسایل بازی کودکان کند. اکنون این مکان به نوعی انباری شهرداری است که وسایل اضافی اش را به آنجا منتقل می کند و حاصل آن سروصدای لودر و کامیون، آلودگی هوا و صدا برای ما ساکنان است.


شهرداری
892...0938 چندین ماه است که یک پراید فرسوده را نبش کوچه پورسینا 15-51 پارک کرده اند که باعث سد معبر شده است. لطفا پیگیری کنید.
248...0915 چرا پل های روی جداول خیابان عبادی 73 را استانداردسازی نمی کنند؟
شهروند- انتهای خیابان شهیدرستمی2 به محل پارک ماشین های سنگین و حتی اتوبوس های شرکت واحد تبدیل شده است که جای روغن ریزی آن ها روی آسفالت معلوم است. خواهش می کنیم به این موضوع توجه شود.


مؤسسات آموزش عالی
568...0915 این روزها، افت شدید علمی دانشگاه ها به علت پذیرش سهمیه ها و امتیازها در آزمون های سراسری طی 2 دهه اخیر، صدای همه را درآورده است، به نحوی که اخیرا رؤسای دانشگاه های مادر درخواست حذف سهمیه ها و امتیازهای کنکور را داشته اند. البته اگر این صداها نتیجه ای داشته باشد و سهمیه بندی ها از کنکور حذف شود، باز هم نوعی نوشداروی پس از مرگ سهراب است. درست تر این است که از همه آنان که طی سال های گذشته با استفاده از نظام سهمیه بندی، بهترین رشته های تحصیلی را اشغال کرده اند، آزمون ویژه ای گرفته شود تا اگر واقعا صلاحیت تحصیل در رشته اشغال شده را دارند، ادامه دهند و گرنه به رشته های پایین تر هدایت شوند!


آتش نشانی
شهروند: اگر امکانش هست گزارشی هم درباره شیلنگ های آتش نشانی نصب شده در ایستگاه های قطارشهری تهیه کنید. خیلی فرسوده شده اند.


متفرقه
758...0935 خواستم از این طریق به همشهری های خوبم بگویم با توجه به سرد شدن هوا، غذای اضافه شان را برای پرنده ها و گربه های سرگردان در کوچه و خیابان ها در گوشه ای قرار دهند که موجب آلودگی محیط هم نشود.
248...0915 درباره مطلب چاپ شده در 16 مهر 98 با عنوان «اعتراض 100اتوبوس ران به آخر خط رسید» باید بگویم در بین رسانه ها شما از همه پیگیرتر بودید، 3 روز پشت سرهم به این موضوع پرداختید و تا نتیجه نهایی پیگیری کردید. واقعا آفرین به شما که رسانه شهرداری هستید و باز هم پیگیر این موضوع بودید و این درحالی است که رسانه ها معمولا این گونه تجمع ها را کمتر پوشش می دهند و خط قرمزشان است ولی شما فرق دارید.
851...0936 از دولت محترم، شهرداری ها و مجریان اجرایی خواهشمندم منشور حقوق شهروندی را برای اطلاع همه مردم و شهروندان به صورت مکتوب در وسایل نقلیه عمومی برای همگان اعلام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->