آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

نمایشنامه‌ای که به تازگی با موضوع زندگی امام خمینی منتشر شده در جماران اجرا می‌شود

  • کد خبر: ۶۹۵۰۲
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
نمایشنامه‌ای که به تازگی با موضوع زندگی امام خمینی منتشر شده در جماران اجرا می‌شود
مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» با موضوع شخصیت امام خمینی (ره) منتشر و بخشی از این اثر در حسینیه جماران نمایشنامه خوانی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز - مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام کرد نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» با موضوع شخصیت امام خمینی (ره) منتشر و بخشی از این اثر در حسینیه جماران نمایشنامه خوانی خواهد شد.


کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، درباره سرانجام نگارش نمایشنامه‌ای با موضوع امام خمینی (ره) که طی یک سال گذشته روند نگارش آن در دست انجام بود و همچنین برنامه‌ریزی برای اجرای این اثر گفته است: نگارش نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» به پایان رسید و در اواخر هفته گذشته این اثر چاپ و منتشر شد. قرار بود ضمن رونمایی، بخشی از نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» را شامگاه ۱۲ خرداد در حسینیه جماران در قالب نمایشنامه خوانی اجرا کنیم که به دلیل همزمانی با برنامه‌ای که طی آن قرار بود تعدادی از دوچرخه سواران که پرچم حرم علی بن موسی الرضا را از مشهد مقدس به سمت حسینیه جماران حمل کنند، زمان رونمایی و اجرای این نمایشنامه خوانی تغییر کرد.

 

زارعی با بیان اینکه قرار است مراسم رونمایی از نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» با حضور حجت الاسلام سید حسن خمینی و همچنین مدیران و مسئولان مختلف از جمله مسئولان ستاد ارتحال حضرت امام (ره) برگزار شود، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده این مراسم و نمایشنامه خوانی بخش از نمایشنامه در روز ۱ تیر و مصادف با دهه کرامت در حسینیه جماران برگزار شود.

 

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری درباره وضعیت اجرای عمومی نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» یادآور شد: همه ما و همچنین دوستان و عزیزان بیت امام (ره) و ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به شدت پیگیر این ماجرا هستیم که این اثر نمایشی را که کار آبرومندی شده، با بهبود شرایط کرونایی روی صحنه ببریم.

 

طبق اعلام زارعی در نمایشنامه‌خوانی بخشی از نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» عطیه غبیشاوی، انوش معظمی، علی محمد رادمنش، فاطمه رادمنش، مسعود شامی و احمدی صمیمی به عنوان نقش خوان حضور خواهند داشت. حسین بنیاد دستیار کارگردان و امیرحسین شفیعی نیز تهیه کننده این نمایشنامه خوانی است.

 

منبع: مهر

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->