تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا
سرخط خبرها

شکایت هندی‌ها از محدودیت شدید در المپیک توکیو

  • کد خبر: ۷۱۴۶۲
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
شکایت هندی‌ها از محدودیت شدید در المپیک توکیو
کمیته ملی المپیک هند از محدودیت‌های شدید مقابله با کرونا در المپیک شکایت کرد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، کمیته المپیک هند با ارسال نامه‌ای به کمیته برگزاری بازی‌های توکیو، از اعمال محدودیت‌های شدید مقابله با ویروس کرونا برابر ورزشکاران خود و سایر کشورها با هدف جلوگیری از گسترش بیماری شکایت کرد. به گفته رسانه‌های محلی این‌ محدودیت‌ها ناعادلانه و تبعیض‌آمیز بوده است.


بر اساس کمیته المپیک هند همه ورزشکاران این کشور واکسینه شده و تست PCR را هر روز به مدت یک هفته قبل از سفر به توکیو انجام می‌دهند.


بر اساس گزارش مطبوعات هند، کمیته المپیک این کشور اعلام کرده ممنوعیت تعامل با افراد دیگر به مدت ۳ روز پس از ورود به ژاپن بسیار ناعادلانه است.


رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک هند در بیانیه‌ای به صورت مشترک اعلام کردند: ورزشکاران تنها ۵ روز قبل از مسابقه می‌توانند وارد دهکده شوند و براین اساس ۳ روز هدر می‌رود، این زمانی است که ورزشکار باید به سمت حالت اولیه خود حرکت کند بنابراین برنامه در نظر گرفته شده برای ورزشکاران ناعادلانه است.


رسانه‌های هندی گزارش دادند که تیم ملی هاکی این کشور تمرینات را به دلیل محدودیت‌ها از دست خواهد داد.


کمیته برگزاری بازی‌های توکیو نیز در پاسخ به شکایت هندی‌ها گفت که آنها در حال بررسی هستند که چگونه ورزشکاران این کشور و دیگر کشورها می‌توانند در دهکده بمانند و به صورت ایمن و مطمئن تمرین کنند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->