Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

آخرین آپدیت تلگرام چه قابلیت‌هایی دارد؟ + فیلم

  • کد خبر: ۷۲۰۲۹
  • ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
آخرین آپدیت تلگرام چه قابلیت‌هایی دارد؟ + فیلم
تلگرام روز جمعه به‌روزرسانی جدیدی را برای پلتفرم اجتماعی خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی که برای کاربران اندروید، آی او اس و ویندوز در دسترس است شامل موارد متعددی از ویژگی‌های جدید است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تلگرام در آخرین به روز رسانی خود قابلیت‌های جدید برای کاربران خود ایجاد کرده است.

 

تلگرام با ارائه قابلیتی جدید این امکان را به کاربران داده که مکالمه صوتی را به تماس تصویری گروهی تبدیل کنند.

 

برای این کار کافیست در چت‌های صوتی روی آیکن دوربین بزنید تا وارد مکالمه تصویری گروهی شوید.

 

قابلیت تماس تصویری گروهی

 

 

اشتراک صفحه نمایش هنگام نماس تصویری

تلگرام همچنین این امکان را به شما می‌دهد که در تماس تصویری گروهی صفحه نمایش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

حذف نویز از صدا در چت صوتی

با نسخه جدید تلگرام دیگر نگران نویز و سر و صدای اطراف نباشید چرا که با قابلیت جدید Noise Suppression این صداهای اضافی در چت‌های صوتی گرفته می‌شوند.

 

آخرین آپدیت تلگرام چه قابلیت‌هایی دارد؟

 

تماس تصویری گروهی در تلگرام روی تبلت‌ و دسکتاپ جلوه بسیار بهتری دارد. در استفاده از تبلت یا رایانه می‌توانید درست مثل اسکایپ، افراد شرکت کننده در مکالمه را در بلوک‌های مجزا ببینید و از طریق پنل کناری حالت چینش بلوک‌ها را تغییر داده و حتی تماس را در حالت تمام صفحه (Full Screen) دنبال کنید.

تماس‌های صوتی در نسخه دسکتاپ تلگرام در یک پنجره مجزا باز می‌شوند. بنابراین همزمان با صحبت می‌توانید تایپ کنید و به بقیه کارهایتان در پیام‌رسان هم برسید. ضمنا در نسخه دسکتاپ امکان Selective Sharing را هم دارید. به این صورت که مثلا فقط برای یک نفر از شرکت‌کنندگان در مکالمه یک ویدیوی اختصاصی بفرستید و مخابره کنید.

 

امکان استفاده از تصاویر انیمیشنی

به غیر از تماس تصویری گروهی، تلگرام در این به‌روزرسانی امکان استفاده از تصاویر پس‌زمینه زنده و انیمیشنی را هم فراهم کرده است.

این تصاویر پس‌زمینه انیمیشنی را خودتان هم می‌توانید بسازید. برای این کار کافیست به تنظیمات اپلیکیشن مراجعه کنید.

قابلیت جدید برای ربات‌های تلگرامی

یکی دیگر از تغییرات مهم این به‌روزرسانی اختصاص یک دکمه Menu برای ربات‌ها بوده است. با این دکمه آبی رنگ کار با ربات‌های تلگرامی آسان‌تر از همیشه می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->