کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

قزوین از لیگ بسکتبال می رود، نبوغ می‌آید

  • کد خبر: ۷۲۴۶۰
  • ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
قزوین از لیگ بسکتبال می رود، نبوغ می‌آید
این طور که شنیده می شود قزوینی ها قصد کناره گیری از لیگ برتر بسکتبال را دارند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، روز‌هایی که تیم‌های متمول مشغول بستن مجموعه‌ای قدرتمند برای حضور در کورس قهرمانی‌اند، اوضاع برخی تیم‌ها نیز مبهم است.
از آنجا که بسکتبال دوستان قزوینی نیز مانند همه هواداران تیم‌ها، دل‌نگران نماینده قزوین در سوپرلیگ بودند، اخباری ناخوشایند از این تیم به گوش می‌رسد.
طبق آخرین خبر (که هنوز باشگاه شهرداری قزوین آن را تایید نکرده) به نظر نمی‌رسد که قزوینی‌ها مایل به تیم‌داری در فصل بعد باشند.
البته هنوز هم هواداران شورا و شهرداری امیدوارند، مسئولان این تیم تا آغاز سوپرلیگ تصمیم دیگری بگیرند که البته خیلی بعید به نظر می‌رسد.
خبر خوب، اما اینکه نبوغی‌های اراک برای حضور در سوپرلیگ مصمم شده‌اند و خبر‌هایی از حضور نماینده استان مرکزی در بازار نقل و انتقالات هم شنیده می‌شود. نبوغ با هدایت پویا تاجیک فصل پیش به مقام سوم لیگ یک دست یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->