واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه آپارتمان‌نشین مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تعرفه معاینه فنی خودرو گران می‌شود؟ کشف بیش از یک تن نان خشک درمشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش‌های امسال، ۲۵ میلیمتر بیش‌تر از پارسال | شناسایی ۳۸۹ انشعاب غیرمجاز آب در باغ ویلا‌های اطراف مشهد پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر نیرو: از دوشنبه دیگر قطعی برق نداریم

  • کد خبر: ۷۴۵۲۱
  • ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
وزیر نیرو: از دوشنبه دیگر قطعی برق نداریم
وزیر نیرو گفت: با آغاز روند کاهشی دمای هوا از دوشنبه هفته پیش رو، دیگر قطعی برق نخواهیم داشت.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا اردکانیان در برنامه تلویزیونی در شبکه خبر بعدازظهر امروز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ با اشاره به کاهش قطعی‌های برق گفت: امیدواریم با عبور از موج گرما به ویژه از دوشنبه پیش رو همراهی مردم نیز با وزارت نیرو به اوج برسد و بتوانیم با مجموعه ظرفیت باقیمانده در مدار بقیه تابستان را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به همکاری خوب صنایع بزرگ به خصوص سیمانی‌ها و فولادی با وزارت نیرو افزود: فعالیت شیفت شب صنایع با ۷۰ درصد ظرفیت را آغاز کردیم به خصوص برای شرکت‌های سیمانی تا لطمه‌ای به صنعت و تولید وارد نشود.

وزیر نیرو ادامه داد: رسانه‌ها همکاری خوبی با ما داشتند ضمن اینکه صنایع بزرگ اعلام کردند که آماده‌اند بیش از ۱۰ هزار مگاوات از نیاز خود را خودشان تأمین و تولید کنند.

اردکانیان به بارندگی‌های اخیر در برخی مناطق کشور اشاره کرد و یادآور شد: در جنوب، جنوب شرق و بخشی از نواحی شمالی باید آمادگی مقابله با بارندگی‌ها را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در چابهار از ابتدای سال تاکنون تنها ۶ میلیمتر بارندگی داشتیم، اما شب گذشته ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۵ برابر بارندگی بود.

وزیر نیرو تاکید کرد: شرایط تغییر اقلیمی مخصوص ایران نیست و در همه دنیا این شرایط حاکم است یا خشکسالی شدید داریم یا شرایط سیلابی در بارندگی‌ها اتفاق می‌افتد که امیدوارم بتوانیم از این نعمت‌ها استفاده کنیم.
 
منبع:مهر
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->