پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۷ تیر ماه

  • کد خبر: ۷۴۶۷۵
  • ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۷ تیر ماه
برخی بررسی‌های بورسی حکایت از نزدیک شدن شاخص کل به یک مقاومت تکنیکالی دارد. نزدیک شدن نماگر اصلی بازار به عدد یک میلیون 311 هزار واحد در روز جاری ممکن است به نزول شاخص بورس طی روزهای آینده منجر شود. البته سوی دیگر ماجرا عبور از این مقاومت تکنیکالی و شکل گیری مقاومت‌های بالاتر برای نماگر اصلی بازار سرمایه است.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز بازار سهام با رشد قابل توجهی آغاز به کار کرد و در نهایت در کانال یک میلیون و  ۳۱۱ هزار واحد به کار خود پایان داد. با انتشار گزارشات پالایشی امروز شاهد روند مثبت این گروه و افزایش تقاضا در آن‌ها بودیم. امروز بازار با لیدری پالایشی‌ها به کار خود پایان داد. همچنین دیگر گروه‌های بازار هم امروز روندی متعادل و صعودی را ثبت کردند.

 

فردین آقا بزرگی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: بازار در حال حاضر روند طبیعی خود را دارد. فراز و نشیب‌ها در بازار سرمایه محدود هستند و همان‌طور که مشهود است شاخص با وجود روند مثبت در هفته‌های گذشته رشد شارپ d را ثبت نکرده است.

 

وی افزود: با توجه به حجم معاملات، حجم عرضه‌ها و نزول مناسب سطح عمومی قیمت‌ها و شاخص کل شاهد یک روند صعودی سریع در بازار نیستیم. همچنین به واسطه انتظارات تورمی شکل گرفته در نتیجه کسری بودجه ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی سال جاری، بورس می‌تواند رشد خوبی را داشته باشد.

 

آقا بزرگی می‌گوید: در سال ۹۸ بازدهی بازار سهام ۱۸۷ درصد بود و این رقم در سال ۹۹ به ۱۵۵ درصد رسید. به لحاظ تکنیکالی بعد از یک صعود شارپی و گسترده شاهد رکود در بازار هستیم. با همین الگو می‌توانیم پیش‌بینی کنیم رکود احتمال بیشتری را در نسبت با رشد در بازار سرمایه امسال دارد.

 

آقا بزرگی در بخش دیگری تاکید کرد: در روز‌های آینده بورس به دلیل سیگنال‌هایی از جمله تغییرات نرخ ارز و کاهش نرخ بهره که دریافت کرده است با روندی متعادل و مثبت خواهد بود. البته در برخی از روز‌ها روند صعودی را نمی‌بینیم و بازار فقط با روند تعادل خود پیش می‌رود.

 

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->