نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

مهرانفر: قهرمانی آسیا تجربه‌ای جدید و بزرگ است

  • کد خبر: ۷۶۴۶۱
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
مهرانفر: قهرمانی آسیا تجربه‌ای جدید و بزرگ است
اولین ملی‌پوش خراسانی مچ‌اندازی بانوان گفت: قهرمانی آسیا تجربه‌ای جدید و بزرگ است.
مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛  مریم مهرانفر به‌عنوان اولین خراسانی ملی‌پوش بانوان در رشته مچ‌اندازی انتخاب شد و حالا در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار دارد.
 
فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام برای اولین‌بار تصمیم گرفت تا بانوان ورزشکار را هم به مسابقات آسیایی اعزام کند. در همین راستا پس از مسابقات قهرمانی کشور در ابتدای مرداد، برترین‌ها را به اردو دعوت کرد که ۲ بانوی خراسانی در‌این‌بین شانس حضور در ترکیب تیم ملی را داشتند. مریم مهرانفر و شمیم یعقوبیان، از قهرمانان برتر کشور در این سال‌ها، این بخت را داشتند تا پیراهن تیم ملی را بپوشند که در‌نهایت با تصمیم کادر فنی در برخی اوزان ورزشکاران برای اعزام انتخاب شدند و مهرانفر نیز به‌عنوان ملی‌پوش معرفی شد.
هفته گذشته نیز واکسیناسیون ورزشکاران تیم ملی مچ‌اندازی پیش از سفر به قزاقستان صورت گرفت.
 
رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آسیا روز‌های ۱۹ تا ۲۶‌مرداد به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود و تیم ایران با حضور ورزشکارانی در بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. به‌همین‌منظور برای طی‌شدن روند دریافت ویزا، اعضای تیم ملی مچ‌اندازی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا‌۲۰۲۱ واکسینه شدند.
 
مهرانفر درباره حضورش برای اولین‌بار در رقابت‌های بین‌المللی تصریح کرد: با توجه به اینکه برای مسابقات قهرمانی کشور تمرین داشتیم و فاصله کمی تا اعزام داریم، دیگر اردوی تمرینی برگزار نشد و ورزشکاران در شهر‌های خود تمریناتی سبک برای آمادگی را پشت‌سر می‌گذارند. قرار بود ۱۶‌مرداد اعزام شویم، اما حدود یک هفته مسابقات به تأخیر افتاد؛ ولی اعزام قطعی است.
 
این بانوی ورزشکار گفت: اولین‌بار است که بانوان ایرانی رقابت‌های بین المللی را تجربه می‌کنند و به‌همین‌خاطر این اعزام تجربه بزرگی خواهد بود. قرار بود ۲ ورزشکار زن اعزام شوند، اما تصمیم فدراسیون برای اعزام ۶ ورزشکار، همه ما را شگفت‌زده و خوش‌حال کرد. امیدواریم به‌خوبی از این فرصت استفاده کنیم. شانس کسب عنوان نیز با افزایش تعداد ورزشکاران افزایش یافته است.
او ادامه داد: در بین اعضای تیم ملی یک ورزشکار پانزده‌ساله داریم و مابقی در رده بزرگ‌سالان هستیم. در برخی اوزان ورزشکاری اعزام نمی‌شود. اگر فدراسیون تصمیم به اعزام ورزشکاری از رده سبک‌وزن داشت، قطعا یعقوبیان، ورزشکار مشهدی و از بهترین‌های ایران، نیز در ترکیب نهایی تیم ملی قرار می‌گرفت. در مسابقات بین‌المللی آینده این اتفاق خواهد افتاد.
 
ملی‌پوش خراسانی مچ‌اندازی بانوان تصریح کرد: فضای مسابقات بی‌شک جدید و متفاوت خواهد بود. هنوز از لباس تیم ملی بانوان رونمایی نشده است؛ اما در سال‌های گذشته بانوان کشور‌های اسلامی در این مسابقات بوده‌اند و همین موضوع تجربه خوبی برای تیم ایران خواهد داشت.
 
قهرمان مچ‌اندازی بانوان ایران خاطرنشان کرد: من در رقابت‌های آسیایی در بخش هر دو دست راست و چپ مسابقه خواهم داشت. حس خیلی خوبی از این تجربه بزرگ داریم و می‌دانیم که باید با رقبای سخت‌تری که تا‌به‌حال با آن‌ها رقابت نداشته‌ایم، دست تو دست شویم و همین موضوع مهارت‌های ما را بالا خواهد برد. از سال‌۹۶ مچ‌اندازی را شروع کردم. از مسابقات استانی آغاز کردم و حالا به مسابقات بین‌المللی رسیدم. در‌این میان افراد زیادی به پیشرفت مچ‌اندازی بانوان کمک کردند. سروش پورآزاد به‌عنوان رئیس هیئت استان، تبریزی به‌عنوان نایب‌رئیس بانوان و یعقوبیان مسئول کمیته بانوان مچ‌اندازی استان، حمایت‌ها و توجه بسیار خوبی داشتند که جای تقدیر دارد و خدا را شکر نتیجه‌بخش بود. امیدوارم نماینده خوبی برای خراسان و ایران در این مسابقات باشم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->