ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

خودرو «کوییک R » یا «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بخریم؟ + مشخصات فنی

  • کد خبر: ۷۶۹۰۵
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
  • ۶
خودرو «کوییک R » یا «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بخریم؟ + مشخصات فنی
مشخصات فنی کوییک R و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در این گزارش آمده است تا به کمک آن‌ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از مقایسه‌های خودرویی پر مخاطب بازار، کوییک R با  پژو 206 تیپ 2 است. تا چندین سال پیش خرید خودرو کاری آسان به‌شمار می‌آمد، اما پیشرفت این صنعت که با آمدن مدل‌های گوناگون در سگمنت‌های مختلف همراه شد، کار خرید و انتخاب را برای خریداران کمی دشوار کرد. امکانات رفاهی فراوان، طراحی‌های متفاوت و مشخصات فنی گوناگون، پارامتر‌هایی است که ممکن است علاقه‌مندان را دچار تردید کند. 

معرفی کوییک R:

کوییک R، خودرویی ساخت کشور ایران است که در سال ۱۳۹۸ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۵۰۳ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۸۷ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۳۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۲۸ نیوتن متر در ۴۰۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه کوییک R با پژو 206 تیپ 2 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده پنج سرعته دستی استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۳ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۴۱ لیتر است.

مقایسه کوییک R با پژو 206 تیپ 2 + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می توان به چراغ مه شکن جلو و عقب ، سیستم تهویه دستی ، روکش صندلی پارچه‌ای ، صندلی عقب تاشو ، تریم رنگی کابین ، ایزوفیکس ، آینه جانبی با تنظیم برقی اشاره کرد.

مقایسه کوییک R با پژو 206 تیپ 2 + مشخصات فنی

معرفی پژو ۲۰۶ تیپ ۲:

پژو ۲۰۶ تیپ ۲، خودرویی ساخت کشور فرانسه است که در سال ۲۰۰۳ طراحی شد و در آن از یک موتور ۴ سیلندر با ۸ سوپاپ استفاده شده است. حجم موتور این خودرو ۱۳۶۰ سی‌سی است و به همین دلیل حداکثر قدرت آن ۷۵ اسب بخار در ۵۰۰۰ و ۵۰۰ دور در دقیقه است. بررسی‌های فنی نشان می‌دهد که نهایت گشتاور این خودرو ۱۱۸ نیوتن متر در ۳۰۰۰ و ۴۰۰ دور در دقیقه است.

مقایسه کوییک R با پژو 206 تیپ 2 + مشخصات فنی

در سیستم حرکتی آن از یک جعبه دنده ۵ دنده دستی استفاده شده است، جالب است بدانید که این خودرو می‌تواند حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت به شما هدیه دهد و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برای آن ۱۴.۱ ثانیه است. مصرف سوخت ترکیبی در این خودرو ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و حجم باک آن ۵۰ لیتر است.

مقایسه کوییک R با پژو 206 تیپ 2 + مشخصات فنی

از جمله امکانات این خودرو می  توان به چراغ مه شکن جلو و عقب ، چراغ نقشه‌خوان ، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو ، آیینه‌های جانبی دستی ، قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور رادیویی ، سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) ، کمربند‌های ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع ، سیستم کنترل بخار بنزین اشاره کرد.

مقایسه کوییک R با پژو 206 تیپ 2 + مشخصات فنی

همچنین این خودرو مجهز به سیستم تهویه با تنظیم دستی ، فرمان هیدرولیک ، صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع ، پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع ، شیشه بالابر برقی در‌های جلو ، صندلی عقب با قابلیت تاشوندگی ، چراغ همراهی تا درب منزل در محیط‌های تاریک ، سیستم تنظیم سرعت برف پاک کن با سرعت خودرو است.

خودرو
کوییک R پژو 206 تیپ 2
کشور سازنده
ایران فرانسه
سال (طراحی)
1398 2003
موتور
4 سیلندر 8 سوپاپه 4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور
1503سی سی 1360سی سی
حداکثر قدرت
87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه 75 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه 118 نیوتن متر در 3400 دور در دقیقه
جعبه دنده
پنج سرعته دستی 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
13 ثانیه 14.1 ثانیه
حداکثر سرعت
160 کیلومتر در ساعت 170 کیلومتر در ساعت
وزن
1065 کیلوگرم 1024 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
3989 طول ، 1688 عرض ، 1524 ارتفاع 3822 طول ، 1652 عرض ، 1432 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2412 میلیمتر 2441 میلیمتر
مصرف سوخت ترکیبی
7 لیتر در هر صد کیلومتر 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک
41 لیتر 50 لیتر
ترمز و پایداری
ترمز جلو دیسکی ، ترمز عقب کاسه‌ای ترمز ضدقفل ABS و EBD و EBA (چهاركاناله) ، ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای
کیسه هوا
کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی كيسه هواي راننده و سرنشين جلو
سیستم صوتی
سیستم صوتی با پشتیبانی از USB – CD و چهار بلندگو بلندگوي درهاي جلو،پخش CD با كنترل پشت فرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۸
2
2
۲۰۶بهتره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
1
3
کوییک بهتره نسبت ب قیمت ارزان
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
2
من فقط نفهمیدم،کارشناسی کوییک و ۲۰۶ مگه نیست،عکس ۲۰۷ اونجا چیکار میکنه،بالاخره باید یجا ضعف هامون رو نشون بدیم دیگه
شاهرخ شایسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
1
3
کوییک ظاهر به روزتر و امکانات کاملتری نسبت به پژو تیپ دو داره،شیشه و آینه های برقی،بلوتوث،کولردیجیتال و حجم موتور و شتاب بیشتر
عاطی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
1
2
۲۰۶ رو با آشغالای سایپا مقایسه می‌کنید خخخ
زهراقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
سلام.همش‌اشغال‌‌هست‌.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->