مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور واژگونی خودرو در خواف خراسان رضوی ۵ مصدوم برجا گذاشت (۱۶ اردیبهشت) حداقل دوسوم سرطانی‌ها در ایران حتماً زنده می‌مانند| سلول‌درمانی، درمان قطعی سرطان نیست قتل هولناک زن میانسال و دستگیری فرزند بی رحم(۱۶ اردیبهشت) راز جسد بی‌سر مرد افغانستانی فاش شد (۱۶ اردیبهشت) قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید
سرخط خبرها

ماجرای پلمب «قنادی فرانسه»، شیرینی فروشی قدیمی تهران + عکس

  • کد خبر: ۷۸۱۸۶
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
ماجرای پلمب «قنادی فرانسه»، شیرینی فروشی قدیمی تهران + عکس
در حالی که چندی قبل، خبری در مورد شکایت از طرح جعبه یکی از شیرینی فروشی‌های قدیمی تهران (شیرینی فرانسه) منتشر شده بود، روز گذشته حساب کاربری این قنادی در توئیتر از پلمب این مجموعه خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اتحادیه صنف قنادان در پاسخ به اینکه گفته می‌شود طرح روی جعبه‌ها و شاکی خصوصی علت بسته شدن این شیرینی فروشی بوده است، افزود: پلمب شدن آن هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد اطلاعی نداریم.

 

صبح دیروز یکی از شیرینی فروشی ها قدیمی تهران پلمب شد. گفته می شود علت پلمب آن تصاویر درج شده بر روی جعبه های شیرینی بوده است. البته گمانه زنی های بسیاری در این رابطه وجود دارد اما رئیس اتحادیه صنف قنادان می گوید علت پلمب شدن آن به خاطر رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی بوده است.

 

ماجرای پلمپ «قنادی فرانسه»، شیرینی فروشی قدیمی تهران + عکس

 

علی بهره مند گفت: با گسترش شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دستور تعطیلی یک هفته ای مشاغل را داد و شیرینی فروشی ها هم جزو آن دسته از مشاغلی شدند که باید تعطیل می کردند. ما نیز به اعضای خود این موضوع را اعلام کردیم.

 

وی ادامه داد: شیرینی فروشی مذکور نیز به دلیل اینکه در این مدت تعطیل نکرده و فعالیت داشته، توسط اماکن پلمب شد.

 

رئیس اتحادیه صنف قنادان در پاسخ به اینکه گفته می شود طرح روی جعبه ها و شاکی خصوصی علت بسته شدن این شیرینی فروشی بوده است، افزود: پلمب شدن آن هیچ ارتباطی به طرح روی جعبه ندارد و از اینکه شاکی خصوصی نیز داشته باشد اطلاعی نداریم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->