معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور
سرخط خبرها

نحوه احراز اشتغال فرزندان بالای ۱۹ سال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران + شرایط و مراحل

  • کد خبر: ۷۹۲۱۱
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
نحوه احراز اشتغال فرزندان بالای ۱۹ سال بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران + شرایط و مراحل
خدمت الکترونیکی «احراز اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور و بالای ۱۹ سال سن بیمه شدگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی» راه اندازی شد.

شهرآرانیوز - خدمت الکترونیکی «احراز اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور و بالای ۱۹ سال سن بیمه شدگان و مستمری بگیران» راه اندازی شد،.

شرایط و مراحل:

کلیه بیمه شدگان و مستمری بگیران که دارای حساب کاربری فعال در درگاه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir می‌باشند، می‌توانند مراتب اشتغال به تحصیل فرزندان ذکور تحت تکفل خود را که بالای ۱۹ سال سن دارند از طریق سامانه مذکور اعلام نمایند.

 

علاوه بر بیمه شدگان و مستمری بگیران، خود فرزندان نیز در صورت ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در درگاه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir، می‌توانند راسا نسبت به اعلام مراتب اشتغال به تحصیل خود از طریق سامانه مذکور اقدام نمایند.

 

اعلام مراتب اشتغال به تحصیل بصورت غیرحضوری منوط به دریافت کد رهگیری (کد مجوز استعلام گواهی اشتغال به تحصیل) توسط متقاضی از سامانه استعلام مدرک تحصیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به نشانی اینترنتی estelam.msrt.ir و مطابق ضوابط اعلام شده در سامانه مذکور می‌باشد.

 

متقاضیان واجد شرایط، ظرف سه ماه پس از دریافت کد رهگیری موصوف، می‌بایست نسبت به اعلام آن از طریق درگاه غیرحضوری سازمان اقدام نمایند. در غیر این صورت، اعلام مراتب اشتغال به تحصیل و بهره مندی از خدمات مورد نظر، منوط به دریافت مجدد کد یادشده از سامانه ذی ربط خواهد بود.

 

پس از اعلام کد رهگیری توسط متقاضی واجد شرایط، استعلام موضوع اشتغال به تحصیل بصورت الکترونیکی از طریق سرویس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده و در صورت تائید و احراز مراتب، اطلاعات مربوطه در پایگاه سازمان ذخیره و ملاک ارائه خدمات به ذینفع خواهد بود.

 

اعتبار اطلاعات دریافتی از پایگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور ارائه خدمات با توجه به تاریخ تائید مراتب اشتغال به تحصیل، لغایت پایان نیمسال تحصیلی مربوطه بوده و برای دوره‌های تحصیلی بعدی، فرآیند دریافت کدرهگیری و استعلام، می‌بایست مجددا انجام شود.

 

با راه اندازی سرویس یادشده و به منظور حذف کاغذ و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، دریافت گواهی‌های اشتغال به تحصیل صادره از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، فاقد موضوعیت می‌باشد.

 

منبع: تأمین اجتماعی خراسان رضوی


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->