تمدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی تا روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده، مدیر عامل جدید شرکت پدیده کیست؟ + سوابق گزارشی از وجود سکه‌های تقلبی در بازار مشهد نداریم بورس در کما | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) برادران: مالیات طلا فقط مربوط به اجرت است خراسان رضوی، در صدر میزان بازرسی از واحد‌های صنفی اصناف کشور طلا وارد مسیر نزولی شد (امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لاستیک گران شد + جزئیات نحوه خرید لاستیک دولتی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امروز از اولین عرضه‌اولیه سال ۱۴۰۳ جا نمانید + زمان ثبت سفارش (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فایل‌های متنوع اجاره در محله جانباز مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار استاندار خراسان‌رضوی با یک هیئت سرمایه‌گذاری از کشور عمان | ضرورت سرمایه‌گذاری در حوزه زائران توافق صنف طلا با ثبت آمار معاملات و حمل در سامانه جامع تجارت چرا ثبت اطلاعات طلافروشان در سامانه جامع تجارت الزامی شد؟ حباب سکه به کاهش نرخ دلار واکنش نشان نداد! + جدول (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیاتی از تعطیلی رسمی جمعه و شنبه + فیلم «تعهد ارزی» و «کمبود واگن‌های باری» فصل مشترکِ دغدغه‌های صادرکنندگان خراسان رضوی قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان مالیات پرداختی اصناف در هر سال چقدر است؟ + جدول مجرد‌ها هم می‌توانند یارانه خود را تفکیک کنند؟ علت کاهش و ماندگاری نرخ دلار در کانال ۵۹ هزار تومان چه بود؟ (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وام ۱۸۵ میلیون تومانی بدون سود دریافت کنید + جزئیات محدودیت عجیب سایپا برای متقاضیان طرح پیش فروش خودرو (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) واعظ‌زاده مدیرعامل شرکت پدیده شد کاهش نرخ رشد پول در فروردین ماه ۱۴۰۳ گران‌فروشی در صدر تخلفات بانوان آرایشگر در مشهد | مهر و موم یک آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سیستم کنفرانس؛ تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات مختلف هیئت دولت و غیر دولتی ها

  • کد خبر: ۷۹۲۴۱
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
سیستم کنفرانس؛ تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات مختلف هیئت دولت و غیر دولتی ها
سیستم کنفرانس مجموعه کاملی از تجهیزات صوت و تصویر است که برای اعضای شرکت کننده در کنفرانس امکان صحبت کردن، ضبط کردن صدا و تصویر را فراهم می کند.

گزارش آگهی

جلسات امروزه، تجهیزات مختلف صوتی و تصویری الکترونیکی زیادی در آن ها استفاده می شوند و تنوع این تجهیزات نیز بسیار زیاد است. سیستم کنفرانس مجموعه کاملی از تجهیزات صوت و تصویر است که برای اعضای شرکت کننده در کنفرانس امکان صحبت کردن، ضبط کردن صدا و تصویر را فراهم می کند. شرکت کنندگان به وضوح صحبت می کنند و می شنوند. مهم ترین بخش این سیستم میکروفن آن است.

 

یک سیستم کنفرانس پیشرفته می تواند به برپایی هرچه بهتر جلسات و گردهمایی ها کمک کند. این سیستم کنفرانس (https://taninsima.com/سیستم-کنفرانس/)  قابلیت های پیشرفته ای دارند. در نتیجه کمک می کند جلسات بدون هیچگونه دغدغه ای برگزار شوند و کار مدیریت جلسه با دقت زیادی انجام شود. با استفاده از این سیستم‌ها دغدغه مدیریت جلسه تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا می‌کند.

امروزه سخنرانی ها در مجمع های کوچک و بزرگ به شیوه قدیمی اداره نمی ‌شود. در گذشته جلسات با استفاده از بلندگو های یک طرفه و بدون تجهیزات لازم برگزار می شد.

امروزه جلسات با توجه به تعداد اعضا در مکان های مخصوص برگزار می ‌شود. این مکان که جلسات مختلف در آن برگزار می شود با عنوان سالن یا اتاق کنفرانس شناخته می شود.

امروزه سیستم های کنفرانس همگام با پیشرفت تکنولوژی های مدرن مجهز می شوند. در نتیجه تغییرات شگرفی در زمینه تجهیزات مربوط سالن های کنفرانس ایجاد شده است.

 

سیستم کنفرانس؛ تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات مختلف هیئت دولت و غیر دولتی ها

 

آشنایی با سیستم کنفرانس

سیستم کنفرانس می تواند به برگزاری هر چه بهتر جلسات کمک کند. این سیستم صدای اعضای شرکت کننده در جلسه را پخش می کند. افراد می توانند با وضوح بالا بدون نویز صدای خود را به گوش بقیه اعضای شرکت کننده برسانند.

 

سیستم های کنفرانس اجزای مختلفی دارند، شامل:

  • میکروفون
  • بلندگو
  • کابل
  • سیستم مرکزی

برند های مختلف و فعال در زمینه تولید سیستم کنفرانس از تکنولوژی های روز استفاده می کنند. هدف از نصب این سیستم در اتاق کنفرانس فقط پخش صوت نیست. منشی یا مدیر جلسه با استفاده از امکانات این سیستم می تواند نظم را در جلسه برقرار کند. به طور مثال باید صحبت حضار با یکدیگر تداخل نداشته باشد. افراد برای سخنرانی ترتیب را رعایت کنند.

در این سیستم در مقابل هر فرد یک عدد کنسول قرار دارد. این کنسول شامل بلندگو و میکروفون است.

 

سیستم کنفرانس؛ تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات مختلف هیئت دولت و غیر دولتی ها

 

انواع سیستم های کنفرانس

سیستم های کنفرانس به دو نوع تقسیم می شود، شامل:

  • سیستم آنالوگ: قیمت این سیستم نسبت به نوع دیگر ارزانتر است، اما امکانات محدودتری دارد. یک نسل قدیمی به شمار می آید. امکانات و قابلیت های پیشرفته ای در مرحله ساخت آن استفاده نشده است. این سیستم صدا را دریافت می کند، سپس آن را تقویت کرده و ارسال می کند.
  • سیستم دیجیتال: این سیستم برای سالن های بزرگ مناسب است. قابلیت های بی شماری برای این سیستم صوت در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال امکان کنترل از راه دور، رای گیری، سازگاری فوق العاده با سیستم های تصویر و روشنایی و پخش آنلاین از دیگر امکانات این سیستم است. به این نوع سیستم، سیستم چند رسانه‌ ای یا تجهیزات سالن کنفرانس نیز گفته می شود.

نوع دیگری از تقسیم بندی به شرح زیر است:

  • سیستم کنفرانس بی سیم: اتصال کنسول به منبع تغذیه به صورت بی سیم انجام می شود. هر کدام از کنسول‌ ها باتری مخصوص دارند که در مدت زمان معین شارژ می شوند. این سیستم قیمت بالاتری دارد. نصب و حمل آن راحت تر است و امنیت بالاتری دارد.
  • سیستم کنفرانس با سیم: در این سیستم همه کنسول ها با استفاده از اتصالات کابل به قسمت مرکزی متصل می شوند. قیمت ارزانتری نسبت به سیستم بی سیم دارد. راه اندازی آن در مکان مورد نظر نیاز به زمان بیشتری دارد.

امروزه استفاده از سیستم بی سیم بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

 

قابلیت های سیستم کنفرانس

مزیت سیستم های کنفرانس پیشرفته به شرح زیر می باشد:

تهیه آرشیو از جلسات: با استفاده از این مزیت می‌توانید از تمام جلسات نسخه پشتیبان تهیه کنید. در مورد جلسات بسیار مهم این امر صادق است.

مدیریت نظم در جلسه: منشی یا مدیر جلسه می تواند سخنرانی تمام اعضا را کنترل کند. مدیر جلسه می تواند مدت زمان سخنرانی برای هر فرد را زمان بندی می کند. 

در زمان استفاده از سیستم تصویر حرفه ای و اتوماتیک می توانید همزمان صدا و تصویر را ضبط کنید. فیلم و صدای جلسات به قسمت آرشیو منتقل می شود.

امکان رای گیری: در سیستم های دیجیتال و پیشرفته این امکان فراهم شده است. همزمان با تبادل نظرات و اطلاعات رای گیری نیز انجام می شود. این رای گیری از طریق کنسولی که در مقابل هر فرد قرار دارد ثبت می ‌شود.

ترجمه همزمان با استفاده از سیستم کنفرانس: در جلسات مختلف ممکن است افرادی از کشور های متفاوت شرکت کرده باشند. سیستم دیجیتال کنفرانس همزمان متن سخنرانی را برای شرکت کنندگان بین المللی ترجمه می کند. بعضی سیستم ها متن سخنرانی را به بیش از 30 زبان دنیا ترجمه می کند.

در سیستم های دیجیتال پیشرفته این قابلیت وجود دارد.

 

بعضی سیستم ها امکانات دیگری نیز دارند، از جمله:

  • گزارش گرفتن
  • نشان دادن نتیجه رای گیری برای اعضا
  • احراز هویت اعضا با استفاده از کارت شناسایی
  • ثبت اثر انگشت حضار و شرکت کنندگان در جلسه

سیستم کنفرانس؛ تجهیزات لازم برای برگزاری جلسات مختلف هیئت دولت و غیر دولتی ها

 

قطعات تشکیل دهنده سیستم کنفرانس

سیستم کنترل مرکزی (تغذیه): مهمترین بخش است و همه میکروفون ها به آن متصل می شود. با استفاده از منبع تغذیه می توانید میزان صدا را تغییر داده و کنترل کنید. تعیین ترتیب و شماره گذاری کنسول ها، عملکرد میکروفون ها (مانند FIF، Normal و ...) و امکان ضبط صوت و تصویر در این قسمت انجام می شود.

سیستم کنترل مرکزی در اتاق جداگانه ای به نام اتاق فرمان نصب می شود.

کنسول رئیس جلسه: یک بخش مهم در سیستم کنفرانس است. امکانات ویژه ای نسبت به میکروفون دیگر اعضا دارد. به طور مثال رئیس جلسه به افراد اجازه سخنرانی می ‌دهد. همچنین می تواند میکروفون حضار را در هر زمان قطع کند.

کنسول یا میکروفون اعضا: سیستم میکروفون اعضا نسبت به کنسول مدیر یا رئیس جلسه متفاوت است. تعداد کنسول ها به تعداد شرکت کنندگان و اعضا بستگی دارد. اعضای شرکت کننده هیچگونه کنترلی بر روی روشن یا خاموش کردن میکروفون خود ندارند.

نکات مهم برای انتخاب یک سیستم کنفرانس حرفه ای

در هنگام انتخاب سیستم های کنفرانس از نوع پیشرفته به ویژگی های آن توجه داشته باشید، از جمله:

  • کیفیت بسیار عالی برای صدا و همچنین تصویر
  • توجه به برند تولید کننده و امکانات تعریف شده در زمان طراحی سیستم کنفرانس
  • توجه به نوع کاربرد (سیستم یک سالن بین‌المللی یا سیستم یک شرکت)
  • قابلیت نویز گیری

 

شرکت‌های ایرانی

کیفیت قطعات و همچنین اجرای پروژه اهمیت بسیار زیادی در موفقیت پروژه دارد. شرکت طنین سیما به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و حرفه ای ترین شرکت های فعال در این حوزه، سابقه کار در ادارات و سازمان ها بسیار زیادی را در رزومه خود دارد. سالن همایش کارخانه سایپا، سیستم صوت و تصویر اتاق عمل بیمارستان لبافی نژاد، طراحی و پیاده سازی سیستم صوت و تصویر سالن همایش سفارت ژاپن، سالن همایش کتابخانه ملی و بسیاری از شرکت‌های خصوصی و دولتی دیگر از نمونه کارهای شرکت طنین سیما است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->