پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
سرخط خبرها

بررسی وضعیت خریدوفروش‌های شهرخودرو با محمدرضا مهاجری

  • کد خبر: ۸۰۰۴۵
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
بررسی وضعیت خریدوفروش‌های شهرخودرو با محمدرضا مهاجری
ورودی و خروجی‌های تیم محمدرضا مهاجری در فاصله کمتر از ۴۰ روز تا شروع لیگ‌برتر فوتبال کمابیش مشخص شده است.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ نزدیک به ۲ ماه تا ۱۶ آبان، پایان نقل‌وانتقالات پیش‌فصل لیگ‌برتر بیست‌ویکم، باقی مانده است، اما رفته‌رفته کار جذب بازیکنان با کیفیت مطلوب برای مربیانی که تیم‌هایشان کار ورود به بازار نقل‌وانتقالات را دیر آغاز کردند، سخت و سخت‌تر و دایره انتخاب‌هایشان محدودتر می‌شود. اتفاقی که شاید بسیاری از این مربیان را به این وامی‌دارد که بیش از آنکه به فهرست ورودی تمرکز کنند، در پی حفظ شاکله اصلی تیمشان و ممانعت از خروج بازیکنان شوند. تیم فوتبال شهرخودرو خراسان هم که بعد از کش‌وقوس‌های فراوان با انتخاب سرمربی و کادرفنی جدید وارد بازار نقل‌وانتقالات فوتبال ایران پیش از لیگ‌برتر بیست‌ویکم شده است، حالا بی‌تردید با همین معضل روبه‌روست.

 

با وجود این محمدرضا مهاجری، سرمربی کهنه‌کار و باتجربه این تیم، در پی آن است که داشته‌هایش را از حیث بازیکن در تیم به فرمی مطلوب و دست‌کم قابل قبول برساند. مهاجری در همین چند روز حضورش در مشهد ۲ راهبرد نقل‌وانتقالاتی را در پیش گرفته است. او در وهله اول تلاش کرده است بازیکنان فصل پیش را حفظ کند و در گام دوم برخی شاگردان قدیمی‌اش را به مشهد آورده است تا حفره‌های تاکتیکی تیمش را پر کنند. این گزارش نگاهی به همه آن چیزی است که تا امروز در فصل نقل‌وانتقالات برای تیم شهرخودرو اتفاق افتاده است؛ از جدایی پیش‌بینی‌پذیر ۲ ستاره این تیم، یعنی قاسمی‌نژاد و نعمتی، تا بازگشت کمندانی و جلالی به شهرخودرو.

رفتنی‌هایی که رفتند

امین قاسمی نژاد و علی نعمتی ۲ ستاره ترکیب تیمی بودند که از مدت‌ها قبل تیم‌های بزرگ پایتخت برای جذب آن‌ها دندان تیز کرده بودند؛ بازیکنانی که فرقی به حالشان نداشت تیم «پدیده» بماند یا «شهرخودرو». در هر صورت باید راه رفتنی را می‌رفتند و برای پیشرفت بیشتر و قرارگرفتن در کانون توجه مربیان ملی به پایتخت کوچ می‌کردند. در کنار این دو شهرام گودرزی هم سومین جداشده قطعی شهرخودرو بود که در بلبشوی انتقال دوباره مالکیت تیم به شهرخودرو، تصمیم گرفت خیلی زود راهش را جدا کند. این بازیکن که فرصت چندانی برای بازی در ترکیب تیم رحمتی نداشت، همراه با امید منصوری که او هم فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد، جزو جداشده‌های قطعی نماینده استان هستند.

سرباز‌ها به شهر بازمی گردند؟

حکایت عرفان معصومی و حسین مهربان که همگی سرباز شده اند، از امید منصوری جداست؛ ۲ بازیکنی که به شدت موردعلاقه محمدرضا مهاجری هستند و این مربی در بدو ورودش به باشگاه شهرخودرو از مسئولان این تیم خواسته است آن‌ها را برگردانند. سردار مسعود معمایی، مدیرعامل شهرخودرو، هم که گویا مراودات خوبی هم با مدیران باشگاه فجر دارد، بلافاصله با سرهنگ فلاح، مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی، مذاکره می‌کند و قول مساعد می‌گیرد تا این ۲ بازیکن را به تیم مشهد پس بدهند. مهاجری و دستیارانش معتقدند حسین مهربان سرمایه این باشگاه است و، چون یک بازیکن بومی است که از پایه‌ها در شهرخودرو کار کرده است، حالا در این شرایط حساس باید به مشهد برگردد و به تیم شهرش ادای دین کند؛ بازیکنی که هنوز با تیم مشهد یکی دو سال دیگر قرارداد دارد.

حکایت دوستان رحمتی

برخی بازیکنان غیربومی شهرخودرو که فصل قبل با نظر مساعد سیدمهدی رحمتی جذب این تیم مشهدی شدند، حالا چند جلسه‌ای است که در تمرینات حاضر نشدند و همین مسئله شائبه‌هایی را به وجود آورده است که شاید یاران رحمتی قصد ندارند برای تیم مهاجری به میدان بروند. با وجود این گفته می‌شود رضا یزدان دوست و محمدعلی فرامرزی به دلیل بیماری در تمرینات حاضر نشدند و در یک هفته آینده به احتمال زیاد به تمرینات اضافه می‌شوند. اما صادق صادقی و امیرحسین کریمی، ۲ هافبک فصل قبل شهرخودرو، هنوز تصمیمشان را نگرفتند و خبری از آن‌ها نیست. باید دید این دو هم در روز‌های آینده مثل رحمان جعفری، احسان حسینی و چند بازیکن دیگر تیم پدیده رحمتی به تیم مهاجری ملحق خواهند شد یا خیر؟

۴ خرید قطعی در سبد شهرخودرو

میلاد کمندانی، سعید جلالی راد، مسعود کاظمینی و محمد پاپی ۴ خرید قطعی در سبد محمدرضا مهاجری و تیم شهرخودرو هستند. البته کاظمینی و پاپی خرید‌های زیر ۲۳ سال به حساب می‌آیند و جای فهرست سهمیه لیگ برتری‌های تیم را پر نخواهند کرد. میلاد کمندانی و سعید جلالی راد هم بازیکنان قدیمی شهرخودرو هستند که قبلا در همین تیم که البته آن روز‌ها نامش پدیده بود، سابقه بازی برای محمدرضا مهاجری را داشتند.

 

اکبر صغیری نام دیگری است که این روز‌ها حول باشگاه پدیده شنیده می‌شود و برخی مدعی شدند این بازیکن ۳۹ ساله که فصل قبل در تیم خوشه طلایی و در لیگ دسته یک بازی می‌کرد، قرار است به جمع شاگردان مهاجری اضافه شود. صغیری فصل قبل در میانه‌های راه از دنیای بازیکنی فوتبال خداحافظی کرد و به عنوان سرپرست خوشه طلایی کارش را ادامه داده است. گفته می‌شود او این روز‌ها در مشهد است و گویا قرار است به عنوان سرپرست به تیم ملحق شود.

۳ دروازه‌بان در صف سفر به مشهد

با جدایی میلاد فراهانی از جمع شهرخودرویی‌ها به نظر می‌رسد کادرفنی این تیم در اندیشه جذب یک دروازه بان دیگر برای رقابت با سعید جلالی راد است. گفته می‌شود جلالی راد هم از فرم خوب خودش دور است و به همین دلیل مهاجری و کادرش در نظر دارند یک دروازه‌بان کارآزموده را به ترکیب تیمشان دست کم برای رقابت با جلالی راد اضافه کنند. در این بین نام حامد فلاح، سنگربان فصل گذشته نفت آبادان، که سابقه بازی با پیراهن سایپا را هم دارد، از همه پررنگ‌تر است.

 

گفته می ‎شود فلاح یکی از گزینه‌های جدی پیوستن به شهرخودرو برای حضور درون دروازه این تیم است. البته در این میان محمدحسین نائیجی، دروازه‌بان فصل قبل ملوان بندرانزلی، هم یکی از گزینه هاست. همچنین برخی منابع مدعی اند یوسف بهزادی، سنگربان فصل قبل ذوب آهن، که در اصفهان چندان فرصت بازی پیدا نکرد و زیاد مورد اعتماد تارتار، سرمربی جدید این تیم، هم نیست، بدش نمی‌آید به مشهد برگردد و خاطره روز‌های خوب حضور در تیم شهر مشهد را دوباره زنده کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->