معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن!
سرخط خبرها

برخورد قانونی با عطاری‌های مدعی درمان کرونا در مشهد

  • کد خبر: ۸۱۰۹۲
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
برخورد قانونی با عطاری‌های مدعی درمان کرونا در مشهد
مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برخورد قانونی با عطاری‌هایی که اقدام به فروش و معرفی دارو‌های گیاهی یا انجام حجامت برای درمان کرونا می‌کنند خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برخورد قانونی با عطاری‌هایی که اقدام به فروش و معرفی دارو‌های گیاهی یا انجام حجامت برای درمان کرونا می‌کنند خبرداد و گفت: بیماری‌های نوپدید و صعب‌العلاج عموما روش خوبی برای افرد سودجو است تا به این وسیله از مردم اخاذی کنند، اما باید توجه داشت که هر اقدام درمانی باید با تکیه بر منابع علمی استفاده شود.

دکتر سید جواد مجتبوی با اشاره به اینکه در دوران پاندمی کرونا برخی از عطاری‌ها اقدام به فروش و یا معرفی برخی گیاهان دارویی و یا دارو‌های دست‌ساز به نام درمان کرونا کردند که این مراکز مورد بررسی کارشناسان طب سنتی و برخورد قانونی قرار گرفتند، عنوان کرد: برخی از افراد نیز اقدام به اعمال یداوی از جمله حجامت کردند که مدعی بودند می‌توانند این بیماری را درمان کنند که بعد از گزارشات مردمی با این افراد نیز برخورد شد.

مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید براینکه شهروندان در صورت مواجهه با مداخله‌گران درمان که به نام درمان کرونا قصد فریب دارند، موارد را با حوزه طب سنتی معاونت درمان در میان بگذارند تا در اولین فرصت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود، خاطر نشان کرد: مردم اگر می‌خواهند از روش‌های طب سنتی در کنار روش طب مدرن برای درمان کرونا استفاده کنند باید به مراکز معتبر تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مراجعه کنند.

مجتبوی با اشاره به اینکه در سلامتکده حکمت دانشگاه علوم پزشکی مشهد توصیه‌های تغذیه‌ای و کمکی برای بیماران مبتلا به کرونا به شکل علمی و مفید در اختیار افراد قرار می‌گیرد، عنوان کرد: بیماری‌های نوپدید و صعب‌العلاج عموما روش خوبی برای افرد سودجو است تا به این وسیله از مردم اخاذی کنند، اما باید توجه داشت که هر اقدام درمانی باید با تکیه بر منابع علمی استفاده شود.

منبع: وبدا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->