فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض» اکران مردمی فیلم سینمایی «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی و الناز حبیبی در سینما هویزه مشهد + فیلم سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی در طرح طوبی، باعث هم‌فکری و هم اندیشی و تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم
سرخط خبرها

پخش زنده اربعین همراه با «زیارت نیابتی» در کربلا + لینک مشاهده

  • کد خبر: ۸۱۶۶۷
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
  • ۱
پخش زنده اربعین همراه با «زیارت نیابتی» در کربلا + لینک مشاهده
صداوسیما با راه‌اندازی تلویزیون اینترنتی حبیب در قالب پویش «زیارت نیابتی» گامی‌کوچک در رفع دل‌تنگی عاشقان حسین (ع) برداشته است.

شهرآرانیوز - عراق کانون اعتاب مقدسه ائمه معصومین (س) در جهان است به طوری که مضجع شریف شش امام معصوم شیعیان در این کشور قرار دارد. به ویژه بارگاه نورانی حضرت سیدالشهدا امام حسین علیه السلام در کربلای معلی، که محل توجه همه عاشقان و ارادتمندان آن حضرت از سرتاسر جهان است.

صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برغم پوشش مداوم رویداد‌های مذهبی در این اعتاب مقدسه در طول سال، تاکنون شبکه یا کانالی را به طور انحصاری برای مخاطبان جهانی عتبات اختصاص نداده بود.

راه‌اندازی «تلویزیون اینترنتی حبیب» در تلوبیون و شبکه سپهر (قابل دسترس در ستاپ‌باکس‌ تلویزیون‌های خانگی) از دیگر اقدامات معاونت فضای مجازی بوده که با ارتباط‌های زنده با شهر کربلا، نجف و مسیر پیاده‌روی و همچنین پخش محتواهای اختصاصی، گامی دیگر در افزایش ضریب نفود مصرف رسانه‌ای اربعین و بهره‌مندی عموم مردم از توفیقات و برکات زیارت حضرت اباعبدالله حسین (ع) است.

مشاهده پخش زنده مراسم ویژه اربعین ۱۴۰۰ در شبکه حبیب

نحوه شرکت در پویش «زیارت نیابتی»

وب‌سایت HabibTv.ir با قابلیت بارگذاری ویدئوی ارسالی از زائران و مشتاقان فراهم شده است تا برای هم‌راهی و استفاده از تولیدات مردمی در پویش زیارت نیابتی استفاده شود.

زائران عراقی و ایرانیانی که امکان حضور در پیاده‌روی دارند با مراجعه به سایت tvzaer.ir تقاضای زیارت می‌فرستند.

پخش زنده اربعین همراه با «زیارت نیابتی» در کربلا + لینک مشاهده

ویدئو | نحوه درخواست زیارت نیابتی در اربعین سال ۱۴۰۰

سپس درخواست آن‌ها پذیرفته می‌شود و حاضران در کربلا به نیابت از آن‌ها زیارت را انجام می‌دهند.

کاربران رسانه‌های اجتماعی نیز می‌توانند با هشتک #به_تو_ازدورسلام و #زیارت_نیابتی به غنای محتوای اربعینی، کمک کرده و در این پویش شرکت کنند.

ویدئو | من ایران‌ام و تو عراقی، چه فراقی...

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یزدانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
0
0
سلام از حالا میشه برای پیاده روی اربعین رفت موکبها برقرارهستند؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->