حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه دعوت استاندار خراسان رضوی از گروه‌های جهادی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی جزئیاتی از توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی درخواست روسیه برای تحقیق درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه غرب به اوکراین برای حمله به روسیه چراغ سبز نشان داد ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم ​​​​​​​لتونی: اوکراین مجوز غرب برای حمله به خاک روسیه را دریافت کرده است هاآرتص: جوانان اسرائیلی در حال ترک اسرائیل هستند ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان + عکس حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات در فلسطین اشغالی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرز لبنان توسط حزب الله + فیلم ۳۰۰ تحریم جدید آمریکا علیه نهادهای روسی، چینی و دیگر کشورها به بهانه جنگ اوکراین زلنسکی یکی از مقام‌های سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد
سرخط خبرها

معاون زنان رئیس جمهور: نباید به دست آوردن یک لقمه نان هم و غم مردم باشد

  • کد خبر: ۸۱۶۶۹
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
معاون زنان رئیس جمهور: نباید به دست آوردن یک لقمه نان هم و غم مردم باشد
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه گفت: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انسیه خزعلی در نشست با زنان فعال و کارآفرین خوزستان که چهارشنبه شب (۳۱ شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: قابل هضم و پذیرش نیست که بگویم خوزستان محروم است؛ ترجیح می‌دهم بگویم خوزستان، استانی مقاوم و ایستاده و صبور است که زنان در راس این صبوری بوده‌اند.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس این موضوع را ثابت کرد و اکنون هم در این چند ساعت چهره‌هایی را دیدم و صحبت‌هایی شنیدم که متوجه شدم هنوز کسانی که می‌خواهند این راه را ادامه بدهند و با تمام توان و وجود کشور را بسازند، وجود دارند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: این زنان همان گونه که در مقابل حمله فیزیکی دشمن مقاومت کردند، در این جنگ نرم و اقتصادی نیز مقاومت کرده‌اند و ایستاده‌اند.

وی افزود: این زنان با اعتماد به خود و به کارگیری همه توانمندی‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند، بدون چشمداشت و نظر کردن به خارج فعالیت می‌کنند.

خزعلی بیان کرد: چند سال است که مهمترین و مجاهدانه‌ترین کار را کارآفرینی می‌دانم و بعد از ریاست دانشگاه، تنها در راستای ایجاد کار برای جوانان فعالیت کرده‌ام. اکنون جهادی بالاتر از این نیست و می‌بینیم چند سال است که مقام معظم رهبری نیز بر تولید و اقتصاد تأکید بسیاری دارند.

وی عنوان کرد: تا زمانی که مردم تحت فشار هستند و وضعیت اقتصادی بهبود پیدا نکرده است، نمی‌توانیم بسیاری از کارهای فرهنگی و تعالی را انجام دهیم بنابراین باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا به تدریج آسیب‌ها رفع شوند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر لزوم برقراری عدالت در جامعه بیان کرد: یکی از راه‌های برقراری عدالت، رسیدن مردم به حداقل نیازها است تا تمام فکر و هم و غم‌شان درگیر به دست آوردن لقمه نان نباشد و در این راستا، اشتغال‌زایی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به تلاش برای رفع موانع کارآفرینان، گفت: برای رفع محرومیت‌ها تلاش می‌کنیم زیرا هدف ما رفع محرومیت تا فراگیری عدالت است و امیدواریم در این چهار سال، آرمان‌های دولت که بخش عمده آن در زمینه اجرای عدالت و رفع محرومیت است را محقق کنیم.

انتهای پیام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->