تورس در لیست نکونام تیلور و همسرش به تهران می‌آیند کامنت ویژه اوسمار برای شهاب زاهدی + عکس آتیلا حجازی، سرپرست جدید استقلال کیست؟ ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی بازیکنان استقلال راضی از جدایی خطیر| بازگشت آرامش به قلب استقلال؟ جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تیرحامیان مدیران امتحان پس داده استقلال به سنگ خورد حجازی: ۵ فینال پیش روی استقلال باقی مانده دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟
سرخط خبرها

گل محمدی: نگفتم به تیم ملی مربی نمی‌دهیم

  • کد خبر: ۸۲۲۸۱
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳
گل محمدی: نگفتم به تیم ملی مربی نمی‌دهیم
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس در واکنش ناراحتی‌اش بابت حضور مربیان پرسپولیس در تیم ملی اعلام کرده هرگز مخالف این ماجرا نبوده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بحث حضور کریم باقری در تیم ملی مدت ها است در رسانه‌ها داغ است و حتی به دفعات از قول گل محمدی، سرمربی این تیم نقل شده که بابت حضور کریم در تیم ملی دلخور است و این موضوع را در منافات با منافع باشگاهش می‌داند. گل محمدی اما این موضوع را منکر می‌شود:««من هرگز نگفته‌ام که دستیاران‌مان را به تیم ملی نمی‌دهیم. ما همواره به تیم‌های پایه و تیم‌های ملی بزرگسال کمک کرده‌ایم و منتی از این بابت سر هیچ‌کس نداریم باعث افتخار است که هم مربی و هم بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی حضور داشته باشند اما تعامل بین فدراسیون و باشگاه می‌تواند به هر دو طرف کمک کند. ما دنبال این تعامل هستیم. دنبال گرفتن امتیاز و گروکشی هم نیستیم. باید تعامل وجود داشته باشد تا بتوانیم به همدیگر بیشتر کمک کنیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->