تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش
سرخط خبرها

آخرین خبرها از وضعیت بیماری فتحعلی اویسی

  • کد خبر: ۸۲۴۸۶
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲
آخرین خبرها از وضعیت بیماری فتحعلی اویسی
همسر فتحعلی اویسی خبر به کما رفتن همسرش را تکذیب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهرانگیز بهرامی گفت: همسرم به هیچ‌وجه به کما نرفته و تنها دلیل مراجعه او به بیمارستان به دلیل مشکل قلبی بوده که چندین سال با آن درگیر است، چند روز را در آی سی یو سپری کرد و خوشبختانه به بخش عمومی منتقل شده است.

بهرامی افزود: خدا را شکر شرایط تحت کنترل است و هیچ نگرانی وجود ندارد. ضمن اینکه برخی گفته‌اند که همسرم به کرونا دچار شده است که صحت ندارد و وی تنها به دلیل مشکلات قلبی به بیمارستان مراجعه کرده است.

به گفته ولی اویسی از دستیاران کارگردان سینما و برادرزاده فتحعلی اویسی، این هنرمند به زودی و با تأیید پزشکان از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

منبع: صدا و سیما

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->