اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

بدسلیقگی در تجلیل از کادر درمان در بازی ایران و کره جنوبی

  • کد خبر: ۸۲۶۵۹
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶
بدسلیقگی در تجلیل از کادر درمان در بازی ایران و کره جنوبی
صحبت‌های پیمان یوسفی، گزارشگر ورزشی راجع به حضور کادر درمان در بازی ایران و کره جنوبی حاشیه‌ساز شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ نمونه‌های بدسلیقگی در تقدیر از کادر زحمت کش درمان را در این یکی دوساله کم ندیدیم. ساختن مجسمه‌هایی که فرسنگ‌ها با یک اثر هنری فاصله دارند یا واکنش‌ها و رفتار‌هایی که زحمت آن‌ها را به باد داده است. به عنوان مثال ساخت مجسمه نافرم و ناشیانه‌ای از یک پرستار وسط یکی از میادین شهری باعث اعتراض خیلی‌ها شد.

مجسمه‌هایی که انگار بیشتر از هر چیز به یک کادرستی کودکانه شبیه بود تا اثری هنری در شأن پرستاران. یا چندوقت پیش رادیو «آوا ترانه» شش وهشتی پخش کرد با این ابیات که: «گرچه تب دارم نمی‌ترسم ولی/، چون تویی بقراط و هستی بوعلی.» یا از آن طرف در شهر اراک همایش پیاده روی برگزار کرده بودند در تجلیل از کادر درمان که اصلا روشن نبود دقیقا با پیاده روی چگونه می‌توان از این قشر تشکر کرد.

به تازگی هم پیمان یوسفی، مجری و گزارشگر ورزشی، در آنتن زنده برنامه شبکه ۳ تلویزیون به نقل از رئیس فدراسیون فوتبال خبر تازه‌ای داد. اینکه قرار است بازی ایران و کره جنوبی با حضور تماشاگران برگزار شود و در ظاهر برای تجلیل بخشی از آن‌ها قرار است تماشاگران این مسابقه از اعضای کادر درمان باشند. با این حال به نظر می‌رسد حضور کادر درمان خیلی هم برای تجلیل و تقدیر از آن‌ها نیست.

فدراسیون فوتبال از یک طرف برای گرفتن این میزبانی به حضور هواداران زن و مرد در ورزشگاه نیاز دارد و از آن طرف آمار کرونا و درصد پایین واکسینه شدن جامعه هم می‌تواند برای تیم ملی مشکل ایجاد کند. برای همین فدراسیون سراغ ترفند‌های دیگری رفته است. اینکه به جای تماشاگران عادی، کادر درمان را که واکسینه هم شده اند و به خوبی آیین نامه‌ها را رعایت می‌کنند به استادیوم ببرد تا هم از آن‌ها تقدیری شده باشد و هم فعلا از قضیه حضور بانوان در استادیوم که خواسته کنفدراسیون فوتبال آسیاست، بگریزد.

عده ای، اما مخالف این موضوع نیستند و آن را سیاست درستی برای گرفتن میزبانی می‌دانند. فدراسیون این بار نمی‌تواند به بهانه کرونا بازی را پشت در‌های بسته برگزار کند، چرا که اگر شرایط کرونایی اعلام شود میزبانی را به ما نمی‌دهند. اگر هم میزبانی را بدهند باید بانوان در ورزشگاه حاضر باشند. برای همین در این فرصت کم تا ۲۰ مهر، شاید گرفتن تمام مجوز‌ها امکان پذیر نباشد، اما نشاندن کادر درمان در ۳۰ تا ۴۰ درصد ظرفیت ورزشگاه برای قدردانی از آن‌ها و تماشای بازی، کار سختی نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->