بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

فرش‌آرا و چیپس کامل در اندیشه شروع دوباره در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۸۳۲۱۶
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
فرش‌آرا و چیپس کامل در اندیشه شروع دوباره در لیگ برتر فوتسال
فرش‌آرا و چیپس‌کامل بعد از یک تعطیلی طولانی امروز میزبان رقبای خود هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۷ بازی به‌طور‌هم‌زمان از سر گرفته خواهد شد و نمایندگان مشهد در این مسابقات از حریفان خود میزبانی خواهند کرد. تیم‌های فوتسال چیپس‌کامل و فرش‌آرا که پیش‌از تعطیلات طولانی مدت لیگ به‌خاطر حضور تیم ملی در جام‌جهانی فوتسال، عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و به‌ترتیب در جایگاه دهم و دوازدهم جدول چهارده‌تیمی مسابقات قرار داشتند، حالا با انگیزه‌هایی متفاوت و عزم جزم‌شده پای به هفته چهارم این رقابت‌ها خواهند گذاشت تا بتوانند به وضعیت خود در جدول مسابقات سامان بخشند.

فرش‌آرا در سالن شهید بهشتی از ساعت‌۱۶:۳۰ میزبان راگا خواهد بود و چیپس هم در سالن کارگران‌۲ مشهد از شهروند ساری میزبانی خواهد کرد. وجه مشترک این ۲ نبرد برای نمایندگان مشهد جدال با تیم‌های قعرنشین جدول است. کسب ۳‌امتیاز هر یک از این بازی‌ها حریف مقابل را تا پله‌های قعر جدول خواهد رساند.

فرش‌آرا؛ تشنه اولین ۳‌امتیاز

تیم فوتسال فرش‌آرا بر‌خلاف آنچه تصور می‌شد و با‌وجود پیش‌فصل مفصل و خوبی که داشت، در ۳ هفته ابتدایی چیزی جز شکست و ناکامی را تجربه نکرد. شاگردان مجید مرتضایی که به‌خاطر شروع زودهنگام تمرینات پیش‌فصل و برنامه مدونی که این سرمربی بومی برای شاگردانش داشت، تصور می‌شد استارت خوبی در لیگ برتر این فصل داشته باشد، در ۳ هفته ابتدایی ۲ شکست و یک تساوی به دست آورد.

کسب تنها یک‌امتیاز از ۳ بازی حالا فرش‌آرا را نه‌تن‌ها در جدول، بلکه در‌برابر خواست هوادارانش در موقعیت بدی قرار داده است. با‌این‌همه شاگردان مرتضایی از فرصت پنجاه‌وچهارروزه تعطیلات به‌دلیل نداشتن بازیکن در تیم ملی به‌خوبی استفاده کردند و با جذب یکی‌دو بازیکن جدید، چون مصطفی طیبی، حالا در‌پی احیای فرصت‌های از‌دست‌رفته هستند. شاگردان مرتضایی همین حالا هم در مصاحبه‌های پیش از بازی از نمایشی متفاوت سخن می‌گویند و مدعی‌اند بعد از این تعطیلات فرشی متفاوت را در لیگ خواهیم دید.

چیپس‌کامل؛ فرصت طلایی

نماینده دوم مشهد در لیگ برتر فوتسال که خیلی دیر توانست امتیاز تیم منصوری قرچک را بگیرد و روانه مسابقات شود، حالا به‌خوبی توانسته است از تعطیلات پنجاه‌وچهارروزه برای هماهنگی تیم بهره بگیرد. چیپس که با‌وجود اضافه‌شدن دیر‌هنگام به لیگ، در همان هفته دوم توانست از پس حفاری در مشهد بربیاید و ۳‌امتیاز ارزشمند را به حساب خود واریز کند، حالا به‌دنبال آن است که شکست تحقیرآمیز ۱۱‌بر‌۰ در هفته سوم مقابل مدافع عنوان قهرمانی را به دست فراموشی بسپارد و نمایشی بهتر را ارائه دهد.

مدیران چیپس از همان ابتدا هم بر این مسئله صحه گذاشتند که تیمشان امسال فقط در اندیشه بقا و تثبیت در لیگ برتر است. باید دید نماینده مشهد به‌خوبی توانسته است از فرصت طلایی تعطیلات بهره بگیرد و در شروع دوباره رقابت‌ها حریفی گلوگیر برای حریفان باشد یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->