شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی!
سرخط خبرها

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی» تهران + عکس، فیلم و جزئیات

  • کد خبر: ۸۳۹۸۹
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
آتش‌سوزی در بیمارستان «دی» تهران + عکس، فیلم و جزئیات
صبح امروز (پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰) بیمارستان دی در خیابان توانیر تهران دچار حریق شد. در اثر این آتش سوزی بخش‌هایی از بیمارستان شامل انبار دارویی دچار حریق شده و سه طبقه از این بیمارستان تخلیه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، آتش از انبار داروی این بیمارستان شروع شده و آتش نشان‌ها از گسترش آتش به نقاط دیگر بیمارستان جلوگیری کرده اند.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزییات این حادثه اظهار کرد:ساعت ۱۰:۲۱ یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان درمانی در خیابان ولیعصر، خیابان توانیر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند و در مدت زمان ۴ دقیقه به محل رسیدند.

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی» تهران + عکس و جزئیات

وی ادامه داد:در این ساختمان ۵ طبقه در طبقه منفی یک، آتش نشانان مشاهده کردند که در یک اتاقک حدود ۱۰ متری که وسیله‌هایی مثل لباس، دمپایی و دستمال نگهداری می‌شد که بخشی از آن‌ها دچار آتش سوزی شده بود و خوشبختانه دود و آتش راهی به قسمت‌های دیگر و قسمتی که بیماران بودند وجود نداشت.

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی» تهران + عکس و جزئیات

ملکی گفت: آتش نشانان در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش کردند و تخلیه دود انجام شد. خوشبختانه مشکلی برای بیماران و کارکنان ایجاد نشده و کار در بیمارستان همانند روال عادی در حال انجام است. تا دقایقی دیگر هم آتش نشانان محل را ترک خواهند کرد.

ویدئو | آتش‌سوزی در انبار داروخانه بیمارستان دی تهران

ویدئو | آتش‌سوزی بیمارستان دی مهار و تخلیه دود انجام شد

آتش‌سوزی در بیمارستان «دی» تهران + عکس، فیلم و جزئیات

منبع: YJC

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->