سرخط خبرها

توس مسیر مشهد؛ بدون شکست در خانه

  • کد خبر: ۸۴۹۴۱
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
توس مسیر مشهد؛ بدون شکست در خانه
تیم بدمینتون توس مسیر مشهد در هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون مردان ایران موفق شد دانشگاه یزد را شکست دهد و روند شکست ناپذیری در خانه خود را ادامه دهد.

گروه ورزش شهرآرانیوز | هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون مردان و زنان ایران در حالی برگزار شد که نمایندگان مشهد صاحب یک برد و یک باخت شدند.


در مشهد، تیم توس مسیر موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ تیم دانشگاه یزد را از پیش رو بردارد. پسران مشهد که از ابتدای لیگ تاکنون در خانه شکست نخورده اند، در این بازی با ترکیب مهدی رضایی، سعید بابیانی و سینا سالاری در بازی‌های یکنفره و محمد زرچی-مهدی رضایی و محمدجواد غریب-قاسم شاهمرادی در بازی‌های دونفره به مصاف حریف یزدی رفتند و در پایان موفق به شکست این تیم شدند.


توس مسیر که از ۴ بازی اخیر دو پیروزی و دو شکست در کارنامه دارد هفته آینده میزبان شهرداری شهربابک خواهد بود. نماینده استان کرمان این هفته موفق به شکست قهرمان فصل گذشته، رعد پدافند قم شده بود.

شهید فخار همچنان بدون پیروزی

تیم دختران شهید فخار با شکست برابر پروتئین ۹۹ البرز همچنان روی نوار ناکامی قرار دارد.


دختران مشهد در هفته چهارم از دور رفت لیگ برتر بانوان میهمان کرج بود و با نتیجه ۵ بر ۰ بازی را واگذار کرد. این تیم تاکنون بدون تجربه برد تیمی در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.


بازی هفته آینده دختران بدمینتون باز مشهد برابر میلاد تبریز خواهد بود که در ترکیب خود ثریا آقایی، بانوی المپیکی بدمینتون ایران را دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->