نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد لباس خادمی امام رضا(ع) بر تن کند مسیر تشییع پیکر شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهان در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند ادارات خراسان‌شمالی پنجشنبه (۳ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل شد مجلس در سوگ رئیس جمهور شهید برگزاری جلسات شورای نگهبان با وزارت کشور در خصوص زمان انتخابات موحدی‌کرمانی رئیس مجلس خبرگان شد حضور رئیس جمهور آذربایجان در سفارت ایران + عکس آیا انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای شهر به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود؟ غیبت آیت‌الله علم‌الهدی در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری کیم جونگ اون: رئیس جمهور ایران دولتمردی برجسته بود وزیر آب و هوای پاکستان: امروز جهان اسلام یک رهبر بزرگ خود را از دست داد + فیلم شهدای خدمت در آغوش مردم تبریز | آغاز آیین بدرقه شهدای خدمت در تبریز + فیلم و عکس پیام رهبر معظم انقلاب به‌مناسبت آغاز‌به‌کار ششمین دوره مجلس خبرگان | این مجلس یکی از پایه‌های اصلی نظامِ اسلامیِ مردم‌سالار است آغاز مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری + فیلم ویدئو | درخواست شهید آیت‌الله رئیسی برای تعیین قبرش در حرم رضوی حضور مقامات خارجی در مراسم بزرگداشت شهیدان رئیسی و امیر عبداللهیان
سرخط خبرها

واکاوی لاغر شدن عجیب کیم جونگ اون با هوش مصنوعی

  • کد خبر: ۸۵۷۴۲
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
واکاوی لاغر شدن عجیب کیم جونگ اون با هوش مصنوعی
سازمان اطلاعات کره جنوبی گفت با استفاده از هوش مصنوعی فهمیدیم رهبر کره شمالی در سلامت و لاغر شدنش به منظور تناسب اندام بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از روزنامه ویک، سازمان اطلاعات کره جنوبی به قانونگذاران  این کشور اعلام کرد با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی، تجزیه و تحلیل ویدئویی با وضوح فوق العاده برای بررسی وضعیت «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به این نتیجه رسیده است که با وجود اینکه کیم اخیرا حدود ۲۰ کیلوگرم وزن کم کرده، اما همچنان سالم است و تلاش می‌کند تا وفاداری خود به مردم را در مواجهه با مشکلات اقتصادی افزایش دهد.

دو قانونگذار کره جنوبی گفتند که سرویس اطلاعات ملی این کشور این ارزیابی را طی یک جلسه توجیهی پارلمانی پشت در‌های بسته ارائه و اضافه کردند بر خلاف ظاهر لاغرتر کیم، او هیچ مشکل سلامتی ندارد و احتمالا کاهش وزن او نتیجه تلاش‌های او برای بهبود فیزیک بدنش بوده است. آن‌ها تصریح کردند که او به فعالیت‌های عمومی منظم خود ادامه داده و هیچ اتفاق غیرعادی در ویدیو‌های کره شمالی دیده نشده است.

سلامتی کیم در ماه‌های اخیر مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفته است، زیرا او در عکس‌ها و ویدئو‌های رسانه‌های دولتی به طرز چشمگیری لاغرتر به نظر می‌رسد. اما شایعات تایید نشده در مورد او همچنان ادامه دارد به طوری که یکی از روزنامه‌ها ادعا می‌کند در مراسمات عمومی اخیر از یک بدل به جای کیم استفاده شده است که کیم بیونگ‌کی، یکی از قانونگذاران کره جنوبی گفت سازمان اطلاعات این کشور این ادعا را رد کرد.

کیم بیونگ‌کی گفت: سازمان اطلاعات اعلام کرده وزن کیم از حدود ۱۴۰ کیلوگرم به ۱۲۰ کیلوگرم کاهش یافته است. کیم امسال تاکنون ۷۰ روز در فعالیت‌های عمومی حضور داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

کیم ۳۷ ساله به طور علنی جانشینی را انتخاب نکرده است و برخی کارشناسان می‌گویند این امر می‌تواند باعث هرج و مرج در این کشور فقیر دارای سلاح هسته‌ای شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->