بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هواداران منچستریونایتد به دنبال اخراج اوله!

  • کد خبر: ۸۷۱۰۵
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
هواداران منچستریونایتد به دنبال اخراج اوله!
گرچه اوله موفق شده منچستر را بین تیم‌های مدعی قهرمانی حفظ کند، اما شکست‌های سنگین در برابر رقبایی مثل لیورپول باعث شده تا هواداران منچستریونایتد خواهان اخراج او باشند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بعد از شکست فاجعه‌بار منچستر‌یونایتد برابر لیورپول، این تیم به یک پیروزی خوب برابر تاتنهام دست یافت تا فشار‌ها از روی اوله‌گنار سولسشر موقتا برداشته شود. از‌طرف‌دیگر شیاطین سرخ پس از آن برابر آتالانتا نیز به یک تساوی خارج‌از‌خانه دست یافتند. بعد از این ۲ نتیجه نسبتا خوبی که منچستریونایتد کسب کرد، آن‌ها روز شنبه در دربی منچستر برابر سیتی قرار گرفتند و با ارائه یک نمایش کاملا ناامید‌کننده با ۲ گل از حریف خود شکست خوردند تا در همین ابتدای فصل امید‌های شیاطین سرخ برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر به کمترین میزان خود برسد.

اما پیش از‌این و در هفته‌های اخیر برخی اختلاف‌نظر‌ها بین هواداران منچستریونایتد درباره اوله‌گنار سولسشر وجود داشت. آن‌ها هیچ‌گاه به شکل علنی خواستار اخراج سرمربی نروژی نشده بودند؛ اما بعد از شکست منچستریونایتد برابر سیتی، MEN گزارش داده که هواداران این تیم اکنون یک خواسته مشترک دارند و آن‌هم اخراج اوله گنار سولسشر است. در‌واقع صبر آن‌ها به اتمام رسیده است و به‌همین‌دلیل درخواست کرده‌اند که سرمربی نروژی برکنار شود.

منچستریونایتد برای جانشینی اوله گنار سولسشر چند گزینه را مدنظر دارد و رسیدن به توافق با آن‌ها نیز کار ساده‌ای به نظر نمی‌رسد. نتایج ضعیف شیاطین سرخ در هفته‌های اخیر نیز ادامه داشت و این تیم در شهرآورد شهر منچستر با ۲ گل مغلوب منچستر‌سیتی شد. اگر شاگردان پپ گواردیولا بدشانس نبودند و البته روز خوب داوید دخیا نبود، شاید این شکست سنگین‌تر هم می‌شد؛ اما نارضایتی هواداران یونایتد از عملکرد اوله گونار سولسشر به اوج رسیده و دیگر بعید است این سرمربی جوان و نروژی در ادامه فصل نیز هدایت منچستر را به عهده داشته باشد.

زیدان و راجرز، گزینه‌های احتمالی

تا هفته گذشته به نظر می‌رسید آنتونیو کونته جدی‌ترین گزینه یونایتد باشد؛ ولی این سرمربی ایتالیایی چند روز قبل با تاتنهام به توافق رسید. طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، سران منچستر به‌دنبال توافق با زین‌الدین زیدان هستند. سرمربی فرانسوی سابق رئال که در پایان فصل گذشته از سمت خود کنار رفت، این‌روز‌ها به دور از فوتبال است و بسیاری معتقدند گزینه شماره‌یک جانشینی دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه پس از اتمام جام‌جهانی قطر است، اما شاید سرنوشت زیزو چیز دیگری باشد.

برخی منابع نیز گزارش داده‌اند که برندان راجرز، سرمربی حال حاضر لستر و سابق لیورپول، بالاتر از زیدان شانس اول هدایت شیاطین سرخ است و در‌واقع در فهرست گزینه‌های جانشینی سولسشر فقط همین ۲ نام به چشم می‌خورد. سرمربی نروژی روز‌های پایانی حضورش روی نیمکت منچستر را پشت‌سر می‌گذارد و در صورت توافق سران باشگاه با راجرز یا زیدان، برکناری‌اش رسمی خواهد شد.

یک گزینه غیرمنتظره برای نیمکت یونایتد مطرح شد

نشریه بیلد روز گذشته مدعی شد رالف‌رانکنیگ، سرمربی باتجربه آلمانی، تبدیل به گزینه یونایتد شده و البته خود او نیز علاقه‌مند است کار خود را در استادیوم اولدترافورد آغاز کند. رالف‌رانکنیگ مشهور به انجام پروژه‌های بزرگ و بازسازی شرایط باشگاه‌های بحران‌زده است.

تابستان سال قبل به نظر می‌رسید این سرمربی در آستانه توافق با میلان باشد، اما نتایج خوب استفانو پیولی موجب ماندگار‌شدن او در این باشگاه شد. اما این سرمربی باتجربه حالا از شانس مناسبی برای حضور روی نیمکت یونایتد برخوردار است. اکنون گزینه چندانی برای این تیم وجود ندارد و به‌همین‌دلیل ممکن است به‌زودی شاهد حضور رالف‌رانکنیگ در اولدترافورد باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->