اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

نگاهی به نیمکت‌نشینی طولانی ادن هازارد ستاره گران‌قیمت رئال مادرید

  • کد خبر: ۹۱۳۷۷
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
نگاهی به نیمکت‌نشینی طولانی ادن هازارد ستاره گران‌قیمت رئال مادرید
روز‌های طلایی رئال‌مادرید با کارلو آنجلوتی با روز‌های سیاه ادن هازارد، ستاره بلژیکی این تیم، همراه شده است. به همین دلیل هیچ‌کدام از هواداران مادریدی هیچ اعتراضی به نیمکت‌نشینی طولانی ستاره گران‌قیمت ندارند.

گروه ورزش | شهرآرانیوز؛ روز‌های طلایی رئال‌مادرید با کارلو آنجلوتی با روز‌های سیاه ادن هازارد، ستاره بلژیکی این تیم، همراه شده است. به همین دلیل هیچ‌کدام از هواداران مادریدی هیچ اعتراضی به نیمکت‌نشینی طولانی ستاره گران‌قیمت ندارند؛ ستاره‌ای که از چلسی به اسپانیا آمد تا به توپ طلا برسد و یکی از مهره‌های اصلی خط حمله رئال باشد، اما حالا فرصت حضور چنددقیقه‌ای به‌عنوان بازیکن جانشین را هم پیدا نمی‌کند. بدشانسی بزرگ ادن، حضور وینیسیوس جونیور بسیار آماده در ترکیب رئال‌مادرید است؛ بازیکنی که حالا به نفر اول تیمش در خط حمله تبدیل شده است و تیم روی کاکل او می‌چرخد.

به‌هرحال همین نیمکت‌نشینی طولانی بعد از مصدومیت‌های پیاپی باعث شده است تا هرروز حاشیه‌ها و اخبار جدیدی درباره هازارد به گوش برسد؛ اینکه آیا او راضی به ترک اسپانیا خواهد شد یا برای به‌دست‌آوردن جایگاهش در ترکیب اصلی همچنان به تلاش ادامه خواهد داد. آنجلوتی جمله جالبی درباره ادن هازارد گفته بود. وقتی از او پرسیدند که چرا به این بازیکن بلژیکی بازی داده نمی‌شود، گفت که مشکل هازارد این است که هر مربی‌ای بازیکنان دیگر را به او برای حضور در زمین ترجیح خواهد داد. این جمله باعث شد تا شایعات درباره خروج او از رئال بیشتر شود. بازگشت به انگلیس می‌تواند گزینه خوبی باشد، اما این‌بار نه چلسی، بلکه دیگرتیم لندنی، یعنی وستهام، خواهان ادن هازارد است.

نگاهی به نیمکت‌نشینی طولانی ادن هازارد ستاره گران‌قیمت رئال مادرید

ستاره بلژیکی که ۷ فصل درخشان را در چلسی داشت، اکنون توجه تیم شرق لندن را برانگیخته و شاید راهی وستهام شود؛ تیمی که با هدایت دیوید مویس این روز‌ها عالی کار می‌کند و حتی از شانس‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. طبق ادعای آاس، وستهام حاضر است ۳۰ میلیون پوند برای هازارد هزینه کند و به این ترتیب او به گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل می‌شود. مویس معتقد است با هازارد شانس وستهام برای کسب سهمیه دوچندان می‌شود و رئال هم از این پیشنهاد استقبال خواهد کرد، اما باید دید نظر خود هازارد چه خواهد بود.

یادمان نرود که او به‌تازگی تأکید کرده بود که قصد دارد ثابت کند انتقالش به رئال اشتباه نبوده است. ادن هازارد در فصل جاری ۳۴۸ دقیقه برای رئال در لالیگا بازی کرده و در لیگ قهرمانان نیز فقط ۶۶ دقیقه در میدان بوده، اما برای بلژیک در ۵ بازی ۳۵۱ دقیقه بازی کرده است. البته یادمان نرود که هازارد تنها بازیکنی نیست که در تفکرات آنجلوتی جایی ندارد. ایسکو، مارسلو، گرت بیل و ادن هازارد این شانس را دارند تا زمستان به‌دنبال تیمی دیگر برای خود باشند.

از این بین ایسکو، گرت بیل و مارسلو فقط تا پایان فصل قرارداد دارند و رئال بی‌میل نیست که با انتقالشان مبلغی را به دست بیاورد. ایسکو در لیگ قهرمانان فصل جاری به میدان نرفته، ولی در لالیگا در ۶ بازی ۱۶۶ دقیقه فرصت حضور در زمین را پیدا کرده است. مارسلو در ۳ بازی لالیگا ۸۹ دقیقه بازی کرده و یک‌بار نیز در لیگ قهرمانان ۲۱ دقیقه در میدان حضور داشته است. گرت بیل از ماه آگوست و بازی با بتیس، به‌دلیل مصدومیت دیگر نتوانسته است برای رئال بازی کند و پس از ۴۵ دقیقه بازی برای ولز، دوباره مصدوم شد و ۳ هفته دیگر ممکن است امکان بازی کردن را به‌دست بیاورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->