بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

سرمربی پرسپولیس یک بازیکن را نمی‌خواهد

  • کد خبر: ۹۱۷۵۴
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
  • ۹
سرمربی پرسپولیس یک بازیکن را نمی‌خواهد
ممکن است یکی از مدافعان پرسپولیس در لیست خروج این تیم قرار بگیرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان فصل پیش تیم گل گهر سیرجان در ابتدای فصل با عقد قراردادی به پرسپولیس پیوست.

ابراهیمی که عملکرد خوبی در تیمش داشت با این امید پرسپولیسی شد که بتواند در این تیم هم بدرخشد اما اوضاع آنطور که می‌خواست پیش نرفت.

با وجود اینکه به هفته نهم لیگ برتر نزدیک می‌شویم اما ابراهیمی جز یک ۴۵ دقیقه فیکس و چند حضور کوتاه دیگر برای پرسپولیس به میدان نرفت.

حتی در همان اوایل لیگ هم ابراهیمی به خاطر بازی نکردن ناراحت هم شد که برای چند روزی از پرسپولیس کنار گذاشته شد.

حالا شنیده می‌شود که سرمربی پرسپولیس می‌خواهد ابراهیمی را در لیست فروش خود در نیم فصل قرار بدهد. عملکرد ناامید کننده ابراهیمی تا اینجای کار و حواشی که ایجاد کرده باعث شده تا در لیست سیاه گل محمدی قرار گرفته باشد.

به نوعی باید ابراهیمی را جزو جدا شده های پرسپولیس در نیم فصل بدانیم مگر اینکه در هفته های پیش رو شرایط تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
1
2
تو رو به خدااگر شیری عملکرد خوبی نداشت بگذارتش تو لیست فروش
گلاتپولیس۳
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
0
گفتم ابراهیمی در حد پرسپولیس کبیر نیست.هم از لحاظ فرهنگی هم تاکتیکی
تیم❤
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۲
0
1
اره بابا این چیه گرفتین اخه
نام محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
0
سلام، آقای گل محمدی بابازیکنان‌لجبازی‌نکن‌خداراخوش‌نمی‌آداگرقراره‌کسی‌حذف‌بشه‌زیادند
شیری،اسدی،کمال
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
به نظرمن شما اشتباه میکنیدشیری جزو بهترینهای تیم.بعدش هرکی جای خود داره.بازی اومدنیومد داره.استقلال با اون همه مهره فقط یک امتیاز از پرسپولیس که هیچی نداره.پس قدر این بازیکنا را بدونیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۳
0
1
شیری خیلی خوبه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
من به این بازیکن کاری ندارم.ولی کار هر سال یحیی شده بازیکنی که خودش آورده ،بهش فرصت نمیده.بزرگترین بازیکن دنیا هم باشه حداقل چند بازی لازمه کا خودت نشون بدی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بله.این درسته به نظرمن بازیکن خوب با یه بازی مشخص نمیکنه.یه خرده باید پر وبال داد تا خودی نشون بدن.بازیکنی که میادپرسپولیس قطعا انگیزه داره.
فارسیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
0
0
کسانی که به افراد نزدیک باشگاه نزدیکند میفهمند درداخل باشگاه چی میگذره، هرمربی که مياد برا خودش تیم وباج بگیرانی دارد،یحیی هم خیلی باندبازه، هربازیکنی که آورده قسمتی از قراردادش به ایشان تعلقعمیگیره،هواداران یحیی تیم رو نابود میکنه،از خریدهایی که کرده کدامشان فیکسه، فقط پول وجدان خیلی از مدیران وبرادران شده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->